شناسهٔ خبر: 67672163 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

دارندگان کارتخوان حتما بخوانند / وام کارتخوان تا سقف ۳ میلیاردتومانی

یک دستگاه کارتخوان فعال در اختیارتان است و قصد گرفتن وام دارید. پس این مطلب را بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین ، اگر متقاضی دریافت وام با دستگاه کارتخوان یا همان پوز هستید، حتما باید تمام این شرایط را داشته باشید.

دستگاه کارتخوان فعال: حداقل ۶ ماه از گرفتن دستگاه پوز و فعال بودن آن طی این مدت زمان گذشته باشد.

میانگین گردش حساب: هر کدام از بانک‌ها یک میانگین حساب مشخص برای اعطای وام در نظر می‌گیرند.

ضامن معتبر: مانند هر وام دیگری، وام با دستگاه کارتخوان هم نیاز به یک ضامن رسمی دارد که می‌تواند یک کارمند رسمی باشد، یا پروانه و جواز کسب یکی از هم‌صنف‌های خودتان.

سپرده‌گذاری: برخی از بانک‌ها برای دادن این وام شرط سپرده‌گذاری با یک مبلغ معلوم را شرط ارائه تسهیلات کرده‌اند.

چک تضمینی: دادن چک ضمانت هم یکی از شروط ضمانت بانک‌ها برای وام دستگاه کارتخوان است.

کدام بانک‌ها طرح دادن وام با دستگاه پوز دارند و می‌توانید برای گرفتن وام سراغ‌شان بروید. سود تسهیلات هر کدام این طرح‌های بانکی چقدر است؟ و سقف مبلغ این وام در بانک‌های مختلف چقدر است؟

بانک ملی

نام طرح: پذیرنده ملی

مهمترین ضمانت برای گرفتن این طرح جواز کسب و اعتبار شغلی دارنده دستگاه کارتخوان است. سقف وام طرح پذیرنده ملی، ۵ میلیارد تومان و سود تسهیلات هم ۲۳ درصد است. البته اگر وام قرض الحسنه این طرح را بخواهید، سقف وام ۲۰۰ میلیون تومان و سود تسهیلات هم ۴ درصد است. برای گرفتن این وام نیاز به حداقل ۳۰ میلیون تومان تراکنش ماهانه دارید.

بانک سپه

نام طرح: کارآسان

مبلغ این وام براساس میانگین حساب ۶ ماه آخر صاحب حساب متصل به دستگاه کارتخوان بین ۱۰ میلیون تا ۵ میلیارد تومان متغیر است. سود وام ۲۳ درصد و اقساط آن هم بین ۱۲ تا ۶۰ ماه متغیر و به انتخاب وام‌گیرنده است. البته متقاضیان این وام حتما باید سابقه چک برگشتی در سوابق بانکی‌شان نداشته باشند.

بانک رفاه

نام طرح: پذیرنده شو

این طرح بانک رفاه به متقاضیان وام تا سقف ۵.۳ میلیارد تومان وام می‌دهد. این وام براساس میانگین حساب ۲ تا ۶ ماه به دارندگان حساب بانک رفاه اعطا می‌شود و زمان بازپرداخت اقساط آن هم بین ۶ تا ۳۶ ماه است. متقاضی دریافت این طرح می‌تواند تا ۶ برابر کارکرد حسابش از بانک رفاه وام بگیرد.

بانک ملت

نام طرح: پذیرندگان

این وام بانک ملت در دو نوع قرض الحسنه و عادی داده می‌شود. سود وام قرض الحسنه ۴ درصد و زمان بازپرداخت آن ۶ ماه است. تسهیلات دوم هم با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماه داده می‌شود. سقف این وام هم ۲.۳ میلیارد تومان است.

بانک کار آفرین

نام طرح: وام با دستگاه کارتخوان

برای استفاده از این طرح بانک کارآفرین حداقل ۶ماه باید تراکنش داشته باشید و این امکان وجود دارد تا ۲۸۰ درصد مقدار سپرده‌تان وام بگیرید. سقف وام ۳ میلیارد تومان بوده و سود این تسهیلات براساس مقدار تراکنش، بازپرداخت و ضریب برابری ۱۸، ۲۱ و ۲۳ درصد است که در سه دوره بازپرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه قابل تسویه است.

بانک شهر

نام طرح: تسهیلات با دستگاه کارتخوان

بانک شهر براساس خواب سپرده‌تان در این بانک که حداقل باید ۶ ماه باشد، به شما تسهیلات با دستگاه کارتخوان می‌دهد. سقف وام ۲ میلیارد تومان و دوره بازپرداخت آن هم ۳۶ ماه است.

بانک گردشگری

اگر مبلغی داخل حساب سپرده‌تان در بانک گردشگری است و ۶ ماه هم از آن گذشته باشد، می‌توانید تا دوبرابر مبلغ سپرده از این بانک وام بگیرید. سقف وام یک میلیارد تومان و زمان بازپرداخت آن هم ۲۴ ماه است.نکته جالب سود ۱۰ درصدی این طرح بانکی است که کمتر از باقی طرح‌های بانکی است.

بانک اقتصاد نوین

نام طرح: پیام

سقف وام با دستگاه کارتخوان بانک اقتصاد نوین ۵۰۰میلیون تومان و سود آن هم بین ۴ تا ۲۳ درصد است. مبلغ سود وام هم براساس نوع قراردادی است که روز اول با بانک بسته‌اید. یادتان باشد مبلغ وام تا ۲۰۰ درصد مقدار سپرده‌گذاری‌تان است.

بانک مهر ایران

نام طرح: مهر پوز

بانک مهر ادعا می‌کند این وام کاملا بدون سود است، اما برای کارمزد بانک یک سود ۴ درصدی از شما می‌گیرند. سقف وام در این طرح هم ۳۰۰ میلیون تومان است که براساس تراکنش دستگاه پوز تعیین می‌شود. مدت زمان بازپرداخت وام هم ۶۰ ماهه است.

بانک سرمایه

نام طرح: نسیم پذیرندگان

سقف وام برای اشخاص حقیقی ۲۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۵۰۰ میلیون تومان است. سود این وام هم بستگی به خواب سپرده‌تان دارد و بین ۴ تا ۱۵ درصد است. وام با سود ۴درصدی بازپرداخت ۳۶ ماهه و سود ۱۵ درصدی این وام هم بازپرداخت ۶۰ ماهه دارد.

نظر شما