شناسهٔ خبر: 67672148 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رامین رضاییان: به شرافتم قسم با جان و قلبم برای استقلال بازی می‌کنم+ فیلم

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: از حضورم در باشگاه استقلال خوشحالم به خاطر اینکه احترامم حفظ شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - رامین رضاییان بعد از پیوستن به تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی ویدیویی با دوربین این باشگاه اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

 

*به شرافتم قسم که با جان و تمام وجود و قلبم تا آخرین روز قراردادم با استقلال در زمین مستطیل سبز می‌جنگم. خیلی خوشحالم از این بابت که کل خانواده استقلال از من خواستند که امروز اینجا حضور داشته باشم و قرارداد امضا کنم.

*از مدیریت باشگاه و باشگاه استقلال، کادر فنی و مربی‌شان و تمام هواداران استقلال که در این ۲ ماه با من صحبت کردند، تشکر می‌کنم.

*از حضورم در باشگاه استقلال واقعا خوشحالم. احترام من حفظ شد، شاید اینطور نبوده که فقط یکسری از هواداران استقلال مرا بخواهند و به باشگاه فشار بگذارند، نه. من خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد که کل خانواده استقلال مرا قبول کنند. به خاطر یکسری هواداران استقلال که مرا دوست دارند، باشگاه با من تماس نگرفت.

*«کل خانواده استقلال من را قبول کردند و باشگاه استقلال به‌خاطر چند هوادار که شاید من را دوست دارند، به من زنگ نزد یا مدیریت آن ۲ روز قبل زنگ نزد که من وارد استقلال شوم.»

*«یک‌سری مدیریت‌ها و مربیان قلب من را شکستند و امیدوارم در استقلال کنار هم برای اهداف باشگاه با جان و قلب‌مان بجنگیم.»

 

<div id="video-display-embed-code_446226" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4783308/446226?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما