شناسهٔ خبر: 67671700 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

جمهوری خواهان: بایدن مقصر ترور ترامپ است

بسیاری از اعضای جمهوری‌خواه کنگره آمریکا، حزب دموکرات و رئیس جمهور این کشور را مقصر سوءقصد به جان «دونالد ترامپ» اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به نقل از اسپوتنیک، بسیاری از اعضای جمهوری‌خواه کنگره آمریکا، سوءقصد به جان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا را محکوم کردند.

نزدیک به ۳۰ نفر از اعضای حزب جمهوری خواه، مستقیماً «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، حزب دموکرات یا رسانه‌های وابسته به این حزب را به به علت تحریک برای انجام سوءقصد مورد سرزنش قرار دادند.

سناتور «جی دی ونس» از ایالت اوهایو در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: فرض اصلی کارزار بایدن این است که دونالد ترامپ، یک فاشیست مستبد است که باید به هر قیمتی جلوی او گرفته شود. این لفاظی مستقیماً به تلاش برای ترور رئیس جمهور [سابق] ترامپ منجر شد.

ده‌ها قانونگذار آمریکایی هم از در پیام‌های خود درشبکه اجتماعی بایدن یا دیگر منتقدان ترامپ را در تیراندازی ترور وی متهم کردند.

ساعات اولیه بامداد امروز یکشنبه رسانه‌های آمریکایی از سو قصد به جان دونالد ترامپ در جریان سخنرانی در تجمع انتخاباتی خود در ایالت پنسیلوانیای آمریکا خبر دادند.

به گزارش رسانه‌های آمریکا در پی تیراندازی در حین سخنرانی دونالد ترامپ به طور ناگهانی سخنرانی خود را قطع کرد و دست به سمت گوش خود برد و در همین حال مردم در اطراف او از صدای شلیک وحشت‌زده شدند./مهر

 

برچسب‌ها:

نظر شما