شناسهٔ خبر: 67674666 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

ترور ترامپ واقعی بود یا برای جذب طرفدار؟

۲۴ ساعت از لحظه ترور دونالد ترامپ می گذرد و اخباری مبنی بر ساختگی بودن این حادثه و قهرمان سازی از او در رسانه ها مطرح شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو، لحظه ترور را دوباره ببینیم وقتی گلوله‌ای از کنار گوشش رد شد. او یک‌بار سرش را کمی به راست چرخاند و پس از آن به سرعت سرش را دوباره به چپ چرخاند.

این لحظه ترور ترامپ است که گلوله از کنار گوشش رد شد. لحظه‌ای که حالا مفسرین سیاسی معتقدند شانس پیروزی او را در انتخابات ۱۰‌ها برابر بیشتر کرده‌است. درست شبیه اتفاقی که برای دونالد ریگان افتاد و ناگهان تمام نقشه آمریکا به نفع جمهوری‌خواهان قرمز شد.

اما آیا این ترور یک فریب بود؟ آیا ترامپ از یک ترور ساختگی برای قطعی شدن پیروزیش در انتخابات آمریکا استفاده کرد؟ لحظه ترور را دوباره ببینیم وقتی گلوله‌ای از کنار گوشش رد شد. او یک‌بار سرش را کمی به راست چرخاند و پس از آن به سرعت سرش را دوباره به چپ چرخاند.

ضارب دقیقا شقیقه او را هدف قرار داده بود. پس از شلیک اول چند شلیک دیگر هم می‌شود. ترامپ را به پایین می‌کشند و این‌طور دور او حلقه می‌زنند. اما کسانی‌که پشت سر ترامپ نشسته بودند واکنشی که نشان از فرار باشد ندارند. شاید برای آن است که شلیک‌ها به دلیل کشته شدن ضارب خیلی زود تمام می‌شود.

ترامپ بهترین استفاده را از گوش خون‌آلود خودش کرد، اما عکاسان این‌جا و پشت استیج عکس‌های تاریخی از او گرفتند. گفته شده در این عکس یک گلوله به ترامپ اصابت کرده و جلیقه ضد گلوله ناجی او بوده‌است. در حالی‌که این‌طور نیست و گلوله دیگری به ترامپ نخورده و این عکس به وضوح نشان می‌دهد پیراهن زیر کت کاملا سالم است.

شواهد این حمله نشان می‌دهد نمی‌تواند ساختگی باشد و ترامپ واقعا از سوی یک جوان ۲۰ ساله مورد حمله قرار گرفته‌است. کسی که حالا معلوم شده نامش توماس متیو کروکس است. او پیش از این حمله ویدئویی هم ضبط کرده و با صراحت می‌گوید که از جمهوری‌خواهان و ترامپ بیزار است.

توماس زمان حمله خودش را به بالای این پشت‌بام رسانده بود و موفق شده بود به سمت سر ترامپ شلیک کند، اما به گوشش خورد. به هر حال ترامپ از این حمله جان سالم به در برد و حالا همه معتقدند او قطعا رئیس جمهوری بعدی آمریکاست.

نظر شما