شناسهٔ خبر: 67671305 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

کرملین: «پوتین» برنامه‌ای برای تماس با «ترامپ» ندارد - اکونیوز

اقتصاد ایران: سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: پوتین هیچ برنامه ای برای تماس با ترامپ پس از سوء قصد علیه وی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: کرملین از نزدیک روند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را زیر نظر خواهد داشت.

در بیانیه صادره از سوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص آمده است: هنوز امکان یافتن نقاط اشتراک با ایالات متحده وجود دارد، در حال حاضر نظامیان و دیپلمات‌ها فعالیت دارند. روسیه امروز نسبت به غرب موضع بسیار هوشیارانه تری در مقایسه با گذشته دارد.

دیمیتری پسکوف ادامه داد: عزم ناتو بر این است که دشمن روسیه باقی بماند و تمایلی به انعطاف ندارد. مسکو و آمریکا در مرحله رویارویی عمیق هستند و اکنون هیچ بستری برای خروج از این وضعیت وجود ندارد؛ روزی این زمان فرا خواهد رسید. هنوز هیچ زمینه‌ای برای مذاکره درباره اوکراین وجود ندارد، مسکو باید به اهداف تعیین شده خود دست یابد.

این مقام روسیه در ادامه افزود: انتخابات آمریکا امور داخلی آنهاست، روسیه قصد مداخله ندارد. روسیه همواره هرگونه مظاهر خشونت در جریان مبارزات سیاسی را محکوم کرده است. پوتین هیچ برنامه‌ای برای تماس با ترامپ پس از سو قصد علیه وی ندارد. فکر نمی‌کنیم که تلاش برای حذف ترامپ توسط دولت فعلی سازماندهی شده باشد.

نظر شما