شناسهٔ خبر: 67671103 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

پورمحمدی در گردهمایی تقدیر از فعالین ستاد انتخاباتی:

ستاد پیروز معنوی بودیم/ سیر صعودی مشارکت پیامی بسیار قوی داشت

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی گفت: اگر دولت و رئیس‌ جمهور منتخب همت کنند و یاران مسلط به مسائل کشور را انتخاب کنند، حتما به زودی سیر صعودی امیدوارکننده‌ای در کشور اتفاق خواهد افتاد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، مصطفی پورمحمدی در گردهمایی تقدیر از فعالین ستاد انتخاباتی گفت:

- سنت انتخاباتی هزینه‌های سنگینی دارد، گرچه خیلی از افراد برای تأمین این هزینه‌ها کمک کردند تا انتخابات رونق لازم را پیدا کند. برخی ستادها هم مانند ستاد ما از نظر مالی رونقی نداشت اما جیب خالی ما باعث نشد تا همفکران کمک‌های خود را از ما دریغ کنند. در ظاهر ستاد ما علائم پیروزی نداشت اما ستاد پیروز معنوی بودیم.

- طبیعی است با این چهره و از این جایگاه سخن گفتن و مقبول جامعه قرار گرفتن در سطح وسیع و کسانی که انتظارشان را نداشتیم می‌تواند برای ما شوق‌برانگیز و امیدوارکننده باشد که جامعه ما همچنان زنده و بانشاط است و پیام‌های صحیح و خوب و مستدل را می‌شنود و پاسخگو است.

- سعی کردم به هیچ وجه قضاوتی منفی نسبت به هیچ دوره‌ای نداشته باشم. من هیچ دوره‌ای از تاریخ گذشته کشور را منفی نمی‌دانم و برآیند قضاوت من از تحولات گذشته کشور مثبت است. حتی فرصت نشد بگویم که در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی که نقد داریم، دستاوردهای عظیمی هم داریم که باید آن‌ها را تبیین کنیم.

- در سه انتخابات قبلی سیر نزولی در مشارکت داشتیم، ریاست‌جمهوری سیزدهم، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و اگر این سیر نزولی ادامه پیدا می‌کرد علائم بسیار بدی رخ می‌داد که خوشبختانه نه تنها متوقف شد بلکه سیر صعودی خود را آغاز کرد. در این انتخابات سیر صعودی مشارکت پیامی بسیار قوی داشت. به ملت تبریک می‌گویم، عده خیلی زیادی به ترس و تردیدشان غلبه کردند و پای صندوق رأی آمدند.

- گرچه ما به ۵۰ درصد راضی نیستیم اما عدد را دست‌کم نگیریم. در در دو مرحله مجموعاً ۵۵ میلیون رأی داده ‌شد و اگر دولت و رئیس‌ جمهور منتخب همت کنند و یاران همدل و قوی و جسور و مسلط به مسائل کشور و مدیران تصمیم‌گیر انتخاب کنند و یک حرکت مثبت اجتماعی قوی شکل بگیرد، حتما به زودی سیر صعودی امیدوارکننده‌ای در کشور اتفاق خواهد افتاد. من به این مسأله خیلی خوش‌بینیم. حتما ملت ما باید امیدوار باشد.

IMG_20240714_172718_245

برچسب‌ها:

نظر شما