شناسهٔ خبر: 67670828 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اندر احوالات گزارش فینال «یورو ۲۰۲۴» با جهانگیر کوثری

سهیلا شهبازی

جهانگیر کوثری که یکی از چهره‌های باسابقه در عرصه اجرای برنامه‌های ورزشی است، پس از سال‌ها دوری از تلویزیون، حالا با گزارش مسابقه فینال یورو ۲۰۲۴ در شبکه نمایش خانگی، تجربه‌ای قدیمی را در کارنامه حرفه‌ای خود یادآوری می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، جهانگیر کوثری یکی از چهره‌های باسابقه در اجرای برنامه‌های ورزشی در قاب تلویزیون است که کار در این عرصه را با گزارشگری و خبرنگاری آغاز کرد. 

او پس از اینکه سال‌هاست از آنتن تلویزیون برای اجرای برنامه دور است و بیشتر در حوزه سینما تمرکز کرده، با گزارش بازی فینال از رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ در پلتفرم آپارات اسپرت، تجربه‌ای متفاوت را در کارنامه حرفه‌ای خود ثبت می‌کند.

فینال این رقابت‌ قرار است امشب ـ یکشنبه ـ ۲۴ تیرماه ـ با گزارش مشترک جهانگیر کوثری و فرشاد محمدی‌مرام از این پلتفرم پخش شود.

«ورزش از نگاه دو» از قدیمی‌ترین برنامه‌های ورزشی تلویزیون بود که با اجرای جهانگیر کوثری برای نخستین بار در سال ۸۶ روی آنتن رفت. 

سال ۹۰ بود که جهانگیر کوثری از برنامه «ورزش از نگاه دو» خداحافظی کرد. او درباره‌ی دلایل خداحافظی‌اش به ایسنا اینچنین گفته‌ بود: «این رفتن کاملا به اختیار خودم انجام شده است و از شبکه‌ی دو به شبکه‌ی دیگری می‌روم. من کارمند صداوسیما نیستم، بنابراین هرگاه بخواهم کار می‌کنم و هر موقع نخواهم می‌روم؛ این‌که چه اتفاقی برای این برنامه می‌افتد را باید از دیگران بپرسید، من تا جایی که در حد توانم بود برای شبکه دوسیما کار انجام دادم و حالا می‌خواهم از این شبکه به شبکه‌ی فراگیرتری بروم.»

با این همه نه کوثری پس از «ورزش از نگاه دو» به شبکه‌ای دیگر رفت و نه این برنامه با فردی ثابت ادامه پیدا کرده است. این برنامه آخرین بار همزمان با آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین میری و با اجرای حسن اسماعیل‌پور روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

تیم‌های اسپانیا و انگلیس امشب ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه المپیک برلین آلمان برای کسب عنوان قهرمانی بازی‌های یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام

نظر شما