شناسهٔ خبر: 67670540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

دعوت از عزاداران حسینی جهت شرکت در پویش نذر خون

مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمان در اطلاعیه‌ ای از هم استانی ها درخواست کرد: با توجه به نیاز مبرم این سازمان به گروه های خونی O و AB جهت شرکت در این امر خیر در روزهای تاسوعا و عاشورای در پویش «نذر خون» شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ دکتر ایرج شکوهی با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام، اظهار داشت: مراکز اهدای خون سراسر استان کرمان مانند هر ساله در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی میزبان اهداکنندگان کرمانی هستند.

وی بیان کرد: به منظور ترویج فرهنگ اهدای خون، پویش «نذر خون حسینی» با هدف بهبود وضعیت مشارکت اجتماعی و جبران کمبود ذخایر خونی استان کرمان از اول محرم تا آخر ماه صفر برگزار می‌ شود.

مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمان ضمن اعلام ساعات کاری مراکز اهدای خون استان در تاسوعا و عاشورای حسینی از مردم کرمان جهت انجام امر خداپسندانه اهدای خون دعوت و بیان کرد: نیاز به خون و فرآورده‌ های خونی مختص زمان خاصی نیست؛ بلکه یک نیاز همیشگی است.

شکوهی ضمن دعوت از عزاداران حسینی برای اهدای خون و پیوستن به پویش ایثار حسینی، یادآور شد: نیاز به خون و فرآورده‌ های خونی مختص زمان خاصی نیست؛ بلکه یک نیاز همیشگی است و از این رو از مردم عزیز کرمان درخواست داریم؛ که بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند و با اهدای خون خود زمزمه حیات را دوباره در دل‌ های بیماران به جریان اندازند.

وی با بیان اینکه روزانه در استان کرمان بالغ بر ۳۰۰ واحد خون مصرف می‌ شود، خاطرنشان ساخت: به تمام گروه‌ های خونی به ویژه AB مثبت و O منفی در استان کرمان نیاز مبرم داریم.

مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمان؛ ساعات فعالیت مراکز اهدای خون استان کرمان در تاسوعا و عاشورای حسینی را بدین شرح اعلام کرد:

تمامی مراکز نامبرده در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰ پذیرای عزاداران محترم در مراکز نامبرده می باشند.

کرمان: شعبه یک: بلوار ۲۲ بهمن ، چهارراه شعبانیه، اداره کل انتقال خون استان کرمان، پایگاه مرکزی

شعبه دوم: آزادی، ابتدای بلوار جمهوری، جنب دانشگاه امام حسین(ع)، مرکز اهدای خون شهید فیروزی (تیم سیار ۲ )

باغین: تکیه فاطمیه ، تیم سیار اهدای خون کرمان

زنگی آباد: تیم سیار اهدای خون کرمان

جیرفت: خیابان شفا ، پایگاه انتقال خون شهرستان جیرفت

سیرجان: میدان انقلاب، پایگاه انتقال خون شهرستان سیرجان

رفسنجان: بلوار طالقانی، پایگاه انتقال خون شهرستان رفسنجان

بم: خیابان طالقانی، پایگاه انتقال خون شهرستان بم

نظر شما