شناسهٔ خبر: 67670315 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان فارس مطرح کرد:

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در شیراز

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۵ و ۲۶ تیرماه هم‌زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی برخی محدودیت‌های ترافیکی در شهر شیراز اعمال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط‌عمومی پلیس فارس صادق سلیمی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار داشت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۵ و ۲۶ تیرماه هم‌زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی برخی محدودیت‌های ترافیکی در شهر شیراز اعمال خواهد شد.
 
وی افزود: براین‌اساس در این دو روز مسیرهای چهارراه مصدق تا چهارراه مشیر (طول بلوار لطفعلی‌خان زند) رفت‌وبرگشت، خیابان زند ورودی به سمت میدان شهرداری، بلوار هجرت به سمت میدان شهرداری، چهاراه پیروزی، خیابان ۹ دی، خیابان حضرتی تا شاهزاده قاسم به‌صورت رفت‌وبرگشت، مسدود خواهد بود.

 رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: همچنین خیابان حسینی از طرف بلوار سیبویه تا حرم سید علاءالدین حسین (ع) و خیابان حسینی از تقاطع زینبیه تا حرم مطهر و خیابان روزبهان نیز در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مسدود است.
 
سلیمی گفت: در روز عاشورا نیز بلوار ابوذر غفاری از تقاطع دولت و بلوار رضوان از میدان ۱۲ فروردین تا دارالرحمه به‌صورت رفت‌وبرگشت مسدود است و شهروندان جهت تردد باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

 وی با بیان اینکه این محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۷ صبح روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تا پایان مراسم اعمال خواهد شد، افزود: شهروندان به‌مانند همیشه با خادمان خود در مجموعه انتظامی و راهور استان فارس همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

انتهای خبر/
 

نظر شما