شناسهٔ خبر: 67670276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نقش محوری انسان سازی در نظام اسلامی به بانوان واگذار شده است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نقش محوری انسان سازی و پرورش نسل آتی جامعه در نظام جمهوری اسلامی به بانوان واگذار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر یکشنبه در آئین اختتامیه دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان مرکزی، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) پرچمدار و الگوی مناسبی در تمام سنگرهای جهاد است.

وی با اشاره به اینکه نقش بانوان در نظام جمهوری اسلامی سازنده، تأثیرگذار و ماندگار است، افزود: دنیای غرب تلاش می‌کند نقش زنان را کمرنگ و به سمت ابتذال سوق دهد.

امام جمعه اراک گفت: نقش محوری انسان سازی و پرورش نسل آتی جامعه در نظام جمهوری اسلامی به بانوان واگذار شده است از این رو مادران این مرز و بوم باید کانون جهاد، عفت و پاکدامنی باشند.

آیت الله دری نجف با اشاره به فعالیت ۲۰ مدرسه حوزوی خواهران در استان مرکزی، گفت: رشد قابل توجه این مدارس نسبت به گذشته گواه آن است که زمینه برای انجام اقدامات بزرگ‌تر برای بانوان در تراز انقلاب اسلامی وجود دارد.

در پایان این آئین از بانوان تأثیرگذار در دومین کنگره استان مرکزی با اهدای لوح و جایزه تجلیل و از پوستر سومین کنگره بانوی دیار آفتاب رونمایی شد.

نظر شما