شناسهٔ خبر: 67670188 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

آیا سیمپسون‌ها تیراندازی به ترامپ را پیش‌بینی کرده بودند؟

بلافاصله پس از ترور نافرجام ترامپ، رسانه‌های اجتماعی مملو از نظریه‌هایی در مورد پیش‌بینی ادعایی در سیمپسون‌ها در این زمینه شدند.

صاحب‌خبر -

این روز‌ها هر اتفاق مهمی رخ می‌دهد عده‌ای شبکه‌های اجتماعی را پر می‌کنند از می‌م‌هایی که می‌گویند سیمپسون‌ها قبلاً این اتفاق را پیشبینی کرده بودند، اما حقیقت در مورد می‌م‌های ویروسی درباره ترور نافرجام ترامپ چیست؟

بلافاصله پس از ترور نافرجام ترامپ، رسانه‌های اجتماعی مملو از نظریه‌هایی در مورد پیش‌بینی ادعایی در سیمپسون‌ها در این زمینه شدند.

ساعاتی پس از ترور دونالد ترامپ و جان سالم به در بردن رئیس‌جمهور سابق آمریکا از آن در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا، تئوری‌هایی مطرح شد که سیمپسون سال‌ها پیش این حمله را پیش‌بینی کرده بود.

هنگامی که ترامپ سخنرانی خود را در جریان تجمع روز شنبه آغاز کرد، تیرانداز که توماس متیو کروکس نام داشت، او را از پشت بام یک کارخانه تولیدی چندین یارد دورتر هدف قرار داد و به سمت او شلیک کرد. گلوله به گوش راست او برخورد کرد و سرویس مخفی به سرعت او را از صحنه خارج کرد. قبل از اینکه مهاجم مهار شود، یکی از تماشاگران مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دو نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

آیا سیمپسون‌ها واقعاً تیراندازی به ترامپ را پیش‌بینی کرده بودند؟

ولی سؤال این است که آیا سیمپسون‌ها تیراندازی ترامپ را پیش‌بینی کرده بودند؟

رسانه‌های اجتماعی مملو از نظریه‌هایی بودند که نشان می‌داد کارتون کمدی آمریکایی، The Simpsons، سوء قصد به ترامپ را پیش‌بینی کرده بود. ظاهراً این انیمیشن که پیش‌بینی‌های تصادفی زیادی دارد، ترامپ را در تابوت نشان می‌داد. بسیاری از کاربران اینترنت گفتند که سیمپسون‌ها برای اولین بار پیش‌بینی خود را اشتباه انجام دادند. یکی از کاربران گفت: «پیش‌بینی سیمپسون‌ها این بار ناموفق بود. یک نفر دیگر گفت: "ترامپ ثابت کرد که سیمپسون‌ها اشتباه می‌کنند! "

یکی از کاربران گفت: «به هیچ وجه سیمپسون‌ها تیراندازی به دونالد ترامپ را پیش‌بینی نکرده بودند»، در حالی که یکی دیگر از این پست نوشت: «تعجب‌آور است که سیمپسون‌ها در واقع تلاش برای ترور دونالد ترامپ را پیش‌بینی کرده بودند».

منبع: خبرآنلاین

نظر شما