شناسهٔ خبر: 67669729 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

وزیر فرهنگ:

بالای ۳۰۰-۲۰۰ نفر از هنرمندان بودند که اگر وزارت فرهنگ نبود باید وارد رویه‌های امنیتی- قضایی می‌شدند | چقدر از این افراد آرزوی مرگ ما را کردند!

محمدمهدی اسماعیلی گفت: تعداد را حضور ذهن ندارم ولی افرادی که درگیر [پاییز ۱۴۰۱] شده بودند، خیلی زیاد بود. اینهایی که مواضع تند گرفته و همراهی کرده بودند. و تعداد زیادی، شاید بالای ۳۰۰-۲۰۰ نفر بودند که اگر وزارت فرهنگ نبود باید وارد رویه‌های امنیتی- قضایی می‌شدند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین،‌ اسماعیلی افزود: شما مشاهده کردید چقدر از این افراد دشنام دادند و آرزوی مرگ ما را کردند! و ما این طرف ایستاده بودیم که این حوزه، دچار آسیب نشود. آن وقت آن طرف، کسانی که به‌دنبال ملتهب کردن فضا بودند، بنزین روی آتش می‌ریختند.

وزیر ارشاد ادامه داد:‌ در این سه سال، هر هنرمندی وارد اتاق من شده، اجازه عکس گرفتن به دوستان روابط‌عمومی را ندادم. از هنرمندان درجه یک این مملکت هم بودند، الان شما فکر می‌کنید که اینها با ما زاویه دارند. اما با همه این افراد نشست و برخاست داشتم.

وی گفت: هنرمند درجه یکی که دخترش از کار بی‌کار شده و در حوزه صنعت فعالیت داشت. چهار بار با وزیر صمت صحبت کردم که کار دختر این هنرمند درست شود.

نظر شما