شناسهٔ خبر: 67669567 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تلفن نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی جزو لوازم گران قیمتی است که حتماً بعد از خرابی یا برای سرویس دوره یا هر کار دیگری باید به نمایندگی‌های آن مراجعه کنید. به همین دلیل ما در این گزارش تصمیم گرفتیم در مورد نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از امداد سرویس بوش، استفاده از لوازم خانگی‌ در برندهای مختلف نیازمند این است که از آنها درست مراقبت کنید. اگر شما دستگاه گران قیمتی را خریداری کنید اما از آن درست نگهداری نکنید یا مشکلات آنها را پیگیری نکنید،  قطعاً نمی‌توانید استفاده خوبی داشته باشید و در مدت زمان کوتاه دستگاه آسیب می‌بیند. یکی از راه‌های نگهداری مهمی که در مورد این دستگاه وجود دارد، این است که در صورت خرابی به نمایندگی‌ها مراجعه کنید.

نمایندگی مجاز برای ماشین لباسشویی بوش

خیلی از شما سوال می‌کنید که نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش دقیقاً کجاست. شما می‌توانید خدمات ماشین لباسشویی بوش را در مجموعه ما یعنی امداد سرویس تجربه کنید. تعمیرات در این مجموعه کاملا تخصصی هستند و نصب و سرویس آنها نیز از صفر تا ۱۰۰ توسط خود نمایندگی انجام خواهد شد. همچنین تمامی مراحل مربوط به عیب یابی، نصب، سرویس دستگاه و تامین قطعات اورجینال هم با مجموعه است. کافی است که با شماره تلفن‌هایی که داخل سایت درج شده، تماس بگیرید. البته نمایندگی‌ها فقط یک مورد را شامل نمی‌شود، بلکه تعداد زیادی از آنها در سراسر تهران وجود دارند. هر کدام که از لحاظ موقعیت جغرافیایی به شما نزدیک‌تر هستند را انتخاب کنید و با آنها تماس بگیرید.

حتی شما می‌توانید با تیم امداد سرویس مشاوره و راهنمای تخصصی داشته باشید، سوالاتتان را از آنها بپرسید تا به طور کامل برایتان توضیح دهند دقیقاً باید مشکل را چگونه پیگیری کرد. تمامی قطعات مربوط به مدل‌های مختلف لباسشویی بوش در مجموعه موجود است و آنها را در اختیارتان قرار می‌دهد و نصب آنها به صورت کاملاً تخصصی انجام می‌شود. امداد سرویس از ۸ صبح تا ۷ شب در خدمت شماست و می‌تواند پیگیر کارتان باشد.

نمایندگی‌های مجاز لباسشویی‌های بوش در تهران

شما می‌توانید در شهرها و مناطق مختلف با نمایندگی‌ها تماس بگیرید اما در این قسمت خواهیم گفت که در کدام مناطق نمایندگی‌ها و شعبه‌ها وجود دارد. تمامی مناطق استان تهران، البرز و حومه، مناطق غرب تهران از جمله جنت آباد، ستارخان، پونک، آریاشهر، گیشا، طرشت، مناطق شمال تهران از جمله فرمانیه، کامرانیه، داوودی، جردن، ولنجک، ظفر، سعادت آباد، تجریش، نیاوران و غیره، مناطق شرق تهران شامل نیروی هوایی، وحیدیه، حکیمیه، نارمک، تهرانپارس، تهران نو، سرخ حصار و غیره، شهرک اکباتان، حصارک، آزادی، تهرانسر، فردوس، یوسف آباد، تخت طاووس و همه این‌ها زیر مجموعه امداد سرویس هستند. البته خیلی از مناطق را هم نام نبردیم.

اگر شما وارد صفحه اصلی سایت شوید، حتی این امکان را دارید که داخل امداد سرویس به صورت آنلاین هم درخواست تعمیرات لباسشویی بوش داشته باشید که این امکان به صورت ۲۴ ساعته برایتان وجود دارد. یعنی اگر ساعت کاری شرکتی نباشد، شما می‌توانید درخواست تعمیر لباسشویی بوش را اعلام کنید. کافی است که اطلاعات خود را داخل فرم درج کنید. آنها در کمترین زمان ممکن تکنسین‌ها با شما تماس می‌گیرند، اطلاعات دقیق‌تر را از شما می‌پرسند و شما خیلی راحت می‌توانید مشکل را پیگیری کرده و آن را برطرف کنید.

چرا امداد سرویس؟

سوالی که خیلی از شما می‌پرسید، این است که برای نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی بوش چرا باید به سراغ امداد سرویس برویم؟ آیا نمایندگی‌های دیگر نمی‌توانند به شما کمک کنند یا اصلاً تعمیرکاران آزاد می‌توانند گزینه خوبی باشند؟ با ما همراه باشید تا چند دلیل محکم و قاطع برایتان بیاوریم که چرا امداد سرویس را به شما معرفی کردیم؟

  • قطعات اصل و اورجینال
  • قیمت مقرون به صرفه
  • تعمیرات سر وقت
  • تعمیر قطعات
  • امکان مشاوره تلفنی

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما