شناسهٔ خبر: 67668678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دستور دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری بر تسریع فرایند تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی

دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری در جلسه کارگروه ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه توقیفی گفت: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان در حوزه اموال و مالکیت فرآیند تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی باید با شتاب بیشتری انجام پذیرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - سیدنصرالدین صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ریاست قوه قضاییه دستورالعملی را در خصوص فرآیند توقیف و ترخیص وسایل نقلیه صادرکردند که شامل دوبخش است.

وی گفت: در بخش اول اولویت قرار دادن تعیین تکلیف وسایل نقلیه فرسوده و رسوبی موجود در توقفگاه‌ها به صورت ویژه در دستور کار است و در بخش دوم نیز بر پیگیری ساماندهی و انتظام بخشی به نحوه توقیف، انتقال و نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه تأکید شده است.

صالحی تصریح کرد: اعضای کارگروه ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه توقیفی استان بر اساس مفاد این دستورالعمل جلسات خود را با مسئولان مربوطه به صورت مستمر برگزار و بر وضعیت پارکینگ‌ها نظارت دقیق و کامل دارند.

گفتنی است با پیگیری‌های دادستان عمومی مرکز استان ظرف ۶ ماهه گذشته بیش از ۴۰ درصد از وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌ها تعیین تکلیف شده است.

انتهای پیام/

نظر شما