شناسهٔ خبر: 67668277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

برگزاری جلسه بازسازی موتورخانه های بوستان ۲ و گلستان ۵ کوی علوم پزشکی تهران

مسئول واحد فنی و مهندسی مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی معاونت، با هدف بازسازی موتورخانه سراهای بوستان ۲ و گلستان ۵ کوی علوم پزشکی تهران با کارشناسان این واحد جلسه هم اندیشی برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تهران، این جلسه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ با حضور مهندس حامد کاکاسلطانی مسئول واحد فنی و مهندسی مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی معاونت، مهندس محمدشکور قاسمی مسئول فنی منطقه ای و کارشناسان فنی در سالن شورای مدیریت سراهای دانشجویی برگزار شد.
مهندس کاکاسلطانی در ابتدا به شرح شرایط موتورخانه سراها پرداخت و افزود: طبق برنامه ریزی که امسال انجام شده، سعی داریم با توجه به شرایط فنی موتورخانه هایی که اکثرا مستهلک و قدیمی شده اند، بازسازی آنها را در دستور کار قرار داده ایم تا با برنامه ریزی دقیق شرایط را برای فصل سرما مهیا کنیم.
در ادامه کارشناسان به نظرات فنی و اجرایی در این خصوص پرداختند و مقرر شد تا اقدامات لازم برای عقد قرارداد با شرکت واجد شرایط لازم در سریع ترین زمان صورت پذیرد.
توضیح اینکه، مهندس علیرضا عباسپور، مهندس محمد حسین محمدی، مهندس محمد نادری، مهندس حسین گل پرور و مهندس زراعت کار در این جلسه حضور داشتند.

خبرنگار مهسا منتظری

کد خبر: ۲۴۰۲۰۱

نظر شما