شناسهٔ خبر: 67667870 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایتنا | لینک خبر

چرا همستر کامبت از دسترس خارج شد؟

ایتنا - بنابر گزارش‌ها، از صبح امروز، دسترسی به بازی-درآمدزای مجازی (همستر کامبت) در سراسر جهان با اختلال همراه شده و پنل کاربران غیرفعال شده است؛ اتفاقی که نگرانی کاربران این بازی را به دنبال داشته است.

صاحب‌خبر -
بازی همستر کامبت که در جذب کاربران تلگرام، به‌خصوص کاربران ایرانی بسیار موفق عمل کرده، از ساعاتی پیش (۱۴ جولای، ۲۴ تیر) از دسترس خارج شده است.

طبق گزارش‌های متعدد، کاربران در کشورهای مختلف با مشکلاتی در دسترسی به همستر کامبت روبرو شده‌اند.

به دلیل این اختلال، کاربران قادر به مشاهده پنل کاربری خود و انجام فعالیت‌هایی مانند ارتقای همسترها و شرکت در مبارزات نیستند.

در پی این ماجرا، تیم این بازی با انتشار اطلاعیه‌ای در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که از مشکلات با خبر است و در تلاشند تا این مشکل را در اسرع وقت حل کنند.

 


در حال حاضر هیچ دلیل قطعی برای این اختلال ارائه نشده است و ممکن است ناشی از حمله سایبری یا نقص فنی باشد.

این اطلاعیه نشان می‌دهد که مشکل، جهانی است و احتمالا به دلیل اختلالی در سرور همستر کامبت روی داده است. ممکن است این اختلال حاصل حمله‌ای سایبری یا ایرادی در برنامه‌نویسی باشد و هنوز هیچ احتمالی تأیید یا رد نشده است.

به گفته کارشناسان، ازآنجایی‌که مشکل فقط مربوط به بازی همستر کامبت است و دیگر اپلیکیشن‌ها مشکلی ندارند، نیازی به پاک کردن و نصب دوباره اپ‌هایی مانند تلگرام نیست. با توجه به اینکه این اختلال جهانی است، استفاده از فیلترشکن برای حل مشکل کارایی ندارد.

همستر کامبت اعلام کرده است که در حال تلاش برای حل این مشکل است و به زودی اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما