شناسهٔ خبر: 67667715 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آمادگی اورژانس پیش بیمارستانی در مشهد در روزهای تاسوعا و عاش... -

اقتصاد ایران: مشهد-رییس اورژانس مشهد از آمادگی اورژانس برای خدمت رسانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علی یزدانی گفت: این مرکز امسال با استقرار ۱۲ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۲ دستگاه موتور آمبولانس در اطراف حرم مطهر رضوی و مسیرهای منتهی به این مکان مقدس برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آماده است.

یزدانی افزود: در مأموریت ویژه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی پایگاه‌های شهیدان سلیمانی و حسینی و نواب نیز در داخل حرم مطهر و دیگر اطراف بارگاه منور رضوی فعال و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی هم ب در آماده باش کامل است.

وی گفت: همه پایگاه‌های شهری و جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ مشهد در این روزهای خاص در حالت آماده باش هستند و در کنار آن کارشناس EOC در مرکز اتاق بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد و کارشناس مرکز MCMC مراقبت‌های پایش درمانی این دانشگاه به همراه کارشناس مرکز فوریت‌های پزشکی در مرکز کنترل ترافیک حضور ۲۴ ساعته دارد تا با پایش‌های مستمر مسیرهای مختلف، مناسب‌ترین اقدام ممکن در خصوص انتقال سریع بیماران و مصدومان احتمالی به بیمارستان انجام شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین همه نیروهای ستادی و عملیاتی اورژانس ۱۱۵ مشهد برای خدمت‌رسانی در این دو روز در حالت آماده باش هستند.

نظر شما