شناسهٔ خبر: 67667323 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

فینالیسیما با حضور مسی و لامین؟

لامین یامال-مسی: یک برخورد (غیرممکن)!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: رویای یامال برای رویارویی با اسطوره اش در صورت قهرمانی اسپانیا و آرژانتین در جام ملت های اروپا و کوپا آمه‌ریکا می تواند محقق شود. این در فینالیسیمای 2025 خواهد بود.
عکس نمادین یامال 5 ماهه در آغوش لیونل مسی  در سال 2007، می‌تواند در سال آینده، زمانی که بازیکن بارسا در آستانه 18 سالگی است، تکرار شود اما این بار به شکلی متفاوت. این دو بازیکن می توانند در زمین بازی و در فینالیسیما، روبروی هم قرار بگیرند و مسی، یامال جوان را قبل از بازی در آغوش بگیرد.
اگر چه هنوز دو بازی دیگر باید برگزار شود تا چنین امکانی میسر باشد. امشب اگر اسپانیا در المپیا اشتادیون برلین انگلیس را شکست دهد. و آرژانتین بامداد فردا همین کار را با کلمبیا در هارد راک در میامی انجام می دهد، دو تیم در ژوئن 2025 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
هم اسپانیا و هم آرژانتین برای بردن فینال کار سختی پیش رو دارند و حتی در صورت پیروزی مشخص نیست که یامال و مسی بتوانند قطعا در فینالیسیما حاضر باشند. مشکل مصدومیت یا شاید خداحافظی غیرمنتظره مسی از بازی های ملی می تواند سد راه برخورد این دو بازیکن شود.
این امکان وجود دارد که ومبلی مثل فینالیسیمای قبلی بین ایتالیا-آرژانتین به عنوان محل برگزاری این بازی انتخاب شود شود، اگرچه هنوز چیزی تایید نشده است. آرژانتین فینالیسیمای 2022 را از ایتالیا با سه گل برده بود.
 

نظر شما