شناسهٔ خبر: 67667311 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

هر آنچه در مورد دعوت‌نامه اربعین باید بدانید

مدیر فنی پروژه بین‌المللی زائر کارت اربعین گفت: زائر کارت یک نوع دعوت نامه برای اربعین است و تمام سرویس های اربعین برای استفاده زائران در آن قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، محمد جواد فائض پور مدیر فنی پروژه بین‌المللی زائر کارت اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره زائر کارت گفت: زائر کارت، کارت بانکی است که به زائران اربعین ارائه داده می‌شود که تمام خدمات بانکی کشور ایران مثل کارت بانکی‌های عضو شتاب را دارد.

 

وی افزود: تفاوتی که زائر کارت با سایر کارت‌ها دارد این است که پشت آن یک کیو آر کد قرار دارد که تمام سرویس‌های اربعین برای استفاده زائران در آن قرار دارد و همچنین بدون اینکه لازم باشد کیو آر کد زائری را تغییر دهیم خدمات و سرویس‌های جدید به آن اضافه می‌شود.

 

فائض پور درباره خدمات زائر کارت گفت: مراکز ارائه دهنده تخفیف از جمله خدمات این است که زائران می‌توانند از مراکز امام حسینی که مشخصات خود را از پیش در زائر کارت ثبت کرده‌اند و سرویس دهنده هستند با تخفیف خرید کنند که مقدار تخفیف در صندوق اربعین زائر کارت ذخیره می‌شود و زائر می‌تواند برای دریافت گذرنامه برای اربعین اقدام کند که هزینه آن از صندوق ذخیره کم می‌شود.

 

وی ادامه داد: از دیگر خدمات این کارت پنل هیأت و موکب ها است که موکب داران در آن اطلاعات مراسم، سخنران، مداح، ظرفیت مانده موکب و… را مشخص می‌کنند تا زائران استفاده کنند.

 

فائض پور بیان کرد: همچنین زائران می‌توانند خودروهایی که به سمت مرزها حرکت می‌کنند و ظرفیت خالی دارند را پیدا و استفاده کنند.

 

وی گفت: این حساب، حساب امام حسینی و یک نوع دعوت نامه برای اربعین است و صندوق ذخیره در واقع صندوقی است که به تدریج در آن در طول سال تخفیف‌ها جمع می‌شود تا زائران سفر اربعین رایگانی داشته باشند همچنین اگر زائری باشد که به هزینه ذخیره در صندوق اربعین نیاز نداشته باشد می‌تواند در بخش سفرهای هدیه آن را به شخص دیگری واریز کند./ مهر

نظر شما