شناسهٔ خبر: 67667150 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازداشت سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در خیابان ابوذر

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان لوازم و محتویات خودرو در محدوده خیابان ابوذر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سرهنگ کیانوش نظری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال گشت‌زنی‌های هدفمند ماموران پلیس پیشگیری در محدوده خیابان عیوض خانی که با هدف ایجاد امنیت و جلوگیری از وقوع جرم در محدوده حوزه استحفاظی انجام شد، عوامل گشت کلانتری 161 ابوذر یک دستگاه خودرو پراید دارای دو سرنشین را که مشغول پرسه زنی و زاغ زنی خودروهای پارک شده بود، مشاهده کرده رفتار آن را تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: پس از زیرنظر گرفتن افراد به صورت نامحسوس، یکی از آن ها اقدام به باز کردن در خودرو پراید پارک شده در حاشیه خیابان کرد که در همین راستا بلافاصله ماموران برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند. متهمان نیز به محض رویت ماموران پلیس سوار خودروی خود شده و اقدام به فرار کردند که در همین راستا تعقیب و گریز بین پلیس و ماموران شکل گرفت.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره اجرای طرح مهار گفت:‌ سرانجام خودروی متهمان متوقف و دو متهم داخل آن نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. همچنین در جریان انجام بررسی‌های اولیه از خودروی متهمان یک عدد ضبط سرقتی، یک قبضه سلاح سرد و تعدادی ابزار آلات دست ساز مخصوص سرقت از اتومبیل متهمان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: متهمان و پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کردند. همچنین بررسی سابقه متهمان نشان داد که این افراد دارای سوابق متعدد سرقت هستند.

نظری با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت:  متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

انتهای پیام

نظر شما