شناسهٔ خبر: 67667030 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

آغاز سومین رویداد تابستانه طرح "هزاران امید" در مدارس منطقه۸

طرح تابستانه "هزار امید" ویژه دختران ۱۳ تا ۱۸ سال در ۱۰ مدرسه منطقه۸ آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ این رویداد با مشارکت مدارس دخترانه سطح منطقه در فصل تابستان ویژه دختران نوجوان متوسطه دوره اول و دوم برای سومین سال متوالی با هدف افزایش کنشگری دختران نوجوان در راستای فراهم شدن زمینه مشارکت و همکار ی آنان در اداره امور شهر در 10 مدرسه دخترانه منطقه۸ اجرا می‌شود.

براساس اعلام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه طرح‌های امسال در ادامه اجرای مجموعه طرح‌های هزاران امید سال گذشته و در قالب موضوعات هنری، ادبی، علوم و فن‌آوری‌های نوین، کمپین‌نویسی و دیجیتال مارکتینگ، فعالیت‌های اجتماعی داوطلبانه در شهر، بازی‌های شهری و... برگزار می‌شودکه این افراد می‌توانند باتوجه به علاقه و توانمندی‌های خود در هر یک از دوره‌ها ثبت نام کنند و طرح‌های پیشنهادی پس از بررسی‌های لازم قابلیت اجرا در واحدهای اداری شهر را خواهند داشت.

گفتنی‌است علاوه بر مشارکت ۱۰ مدرسه در سال گذشته، امسال نیز دختران مدارس مهرنامی، فاطمیه، فروغ دین، پرتو اسلام، رزازوند،فردوس،امید انقلاب ،قدس،هفده شهریور،رضوان در این طرح شرکت دارند و علاقه‌مندان به شرکت در سومین رویداد تابستانه طرح هزاران امید می‌توانند برای ثبت‌نام به مدارس و سرای محلات مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما