شناسهٔ خبر: 67667019 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

فراخوان حماس برای تشدید مقاومت در قدس و کرانه باختری

جنبش حماس طی فراخوانی از همه مردم فلسطین در قدس و کرانه باختری خواست به میدان بیایند و اشکال مقاومت ضد اشغالگران را تشدید کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، در پی تشدید جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین، جنبش حماس با صدور فراخوانی از همه فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی خواست همه اشکال مقابله با اشغالگران صهیونیست را تشدید کنند.

 

حماس در بیانیه خود به این منظور تأکید کرد: از مردم خود در کرانه باختری و قدس اشغالی می‌خواهیم برای مقابله با اشغالگران صهیونیست و شهرک‌نشینان تروریست، تظاهرات‌های گسترده برگزار کنند. ما همچنین از مردم خود در سراسر روستاها و شهرهای کرانه باختری می‌خواهیم درگیری با اشغالگران را در راستای دفاع از سرزمین، مقدسات و حق خود در آزادی و استقلال تشدید کنند.

 

این جنبش در ادامه از فرزندان امت عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان و وجدان‌های بیدار که حامی آرمان عادلانه فلسطین هستند، خواست به اقدامات مردمی خود و فعالیت‌های همبستگی با ملت فلسطین تا زمان توقف تجاوزات اشغالگران علیه نوار غزه ادامه دهند.

 

در همین راستا جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم از ملت فلسطین در کرانه باختری خواست برای حمایت از برادران خود در نوار غزه، همه اشکال مقاومت در برابر دشمن اشغالگر را تشدید کنند.

 

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین بر ضرورت آمدن همه مردم فلسطین از جمله در کرانه باختری و اراضی اشغالی 1948 به میدان مبارزه با دشمن صهیونیستی تأکید و اعلام کرد: هیچ بهانه‌ای برای فرار از این وظیفه وجود ندارد و باید از همه روش‌ها برای مقابله با رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان فاشیست آن استفاده کرد.

 

این گروه فلسطینی از همه مردم آزاده جهان خواست به اقدامات خود در همبستگی با ملت فلسطین ادامه دهند و سفارتخانه‌های رژیم اشغالگر در کشورهای مختلف و شرکت‌هایی را که برای این رژیم سلاح تولید می‌کنند، محاصره کنند./ تسنیم

نظر شما