شناسهٔ خبر: 67666686 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

چمران: تغییر شهردار تهران صحت ندارد

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هیچ بحثی در خصوص تغییر شهردار تهران مطرح نیست، گفت: شایعات در خصوص تصدی شهرداری از سوی برخی افراد صحت ندارد و از شخصی که این موج دروغ را در فضای مجازی راه انداخته شکایت رسمی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی چمران روز یکشنبه در حاشیه دویست و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران با رد شایعه تصدی شهرداری تهران توسط معاون اول دولت سیزدهم (محمد مخبر) و وزیر راه و شهرسازی (مهرداد بذرپاش) و برخی افراد دیگر، افزود: هیچ تغییری در سیستم مدیریت شهری نخواهیم داشت و علیرضا زاکانی با قدرت کار خود را ادامه خواهد داد.

مشکل اصلی تاکسی برقی، قیمت بالای آن است

وی در پاسخ به سوالی در خصوص هفت ساله شدن شورای ششم، اظهار کرد: اولویتم چهار ساله بودن شوراست ولی این موضوع از دست ما خارج بوده و نهادهای بالادستی در این خصوص تصمیم گیری کرده و نظر نهایی را خواهند داد.

چمران در مورد آخرین وضعیت واردات تاکسی‌های برقی به شبکه حمل و نقل عمومی ادامه داد: تاکسی‌ها به تدریج وارد کشور می‌شوند ولی یکی از مشکلات اساسی، قیمت بالای آن‌ است.

رییس شورای شهر تهران اضافه کرد: برنامه ما این بود که از محل صرفه جویی بنزین و کمک وزارت نفت، تسهیلات ویژه به تاکسی رانان اختصاص داده شود.

چمران گفت: بحث در وزارت نفت این است که رانندگان اول بایستی با خرید تاکسی‌ها در خط کار کنند سپس تسهیلات به آنها پرداخته شود ولی ما می‌گوییم این مبلغ باید در ابتدا به تاکسیرانان پرداخت شود چون تمام جامعه تاکسیرانان نمی‌توانند این مبلغ را برای خرید تاکسی برقی تامین کنند.

وی در خصوص برنامه‌های امروز شورا یادآور شد: سه حسابرسی شرکت شهربان، منطقه ۱۶ شهرداری تهران مربوط به سال۱۴۰۲ و حریم بان شهرداری در دستور کار خواهد بود.

رییس شورای شهر در واکنش به اخبار برخی رسانه ها درباره پست فروشی در شهرداری تهران گفت: در شهرداری تخلفی انجام نشده و اگر تخلفی صورت گرفته باشد باید متخلف را با میخ به دیوار بکوبند.

نظر شما