شناسهٔ خبر: 67666589 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دوندگان ایران آماده المپیک هستند؟/ حدادی به پاریس نمی‌رود

معصومه مومی‌وند

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در مورد آخرین وضعیت دوندگان ایران پیش از شروع المپیک توضیحاتی ارائه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، المپیک ۲۰۲۴ پاریس از پنجم مرداد آغاز می‌شود و دوومیدانی ایران که برای شانزدهمین بار حضور در این بازی‌ها را تجربه می‌کند، در این دوره دو سهمیه در دوی ۱۰۰ متر زنان مردان و زنان کسب کرده است. به این ترتیب حسن تفتیان و فرزانه فصیحی دوندگان ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.

مهدی مستجاب‌الدعوه، ‌سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد شرایط این دو ورزشکار المپیکی بیان کرد: هر اتفاقی که برای المپیکی‌ها افتاده و هر کاری که باید صورت می‌گرفته در دوران سرپرستی انجام شده است. با حضور آقای حدادی و تیم کاری فعلی قرار بر این شد که مربی آقای تفتیان در کنار او قرار بگیرد. در این راستا اکنون در پاریس همراه این ورزشکار است. خانم فصیحی هم در صربستان تمرین می‌کند و مستقیم از بلگراد به پاریس می‌رود. برنامه‌هایش هم طبق پیش‌بینی کمیته ملی المپیک در دهکده پیگیری می‌شود.

او در مورد اینکه حسن تفتیان درخواست داشت مربی‌اش در المپیک حضور داشته باشد، گفت: اسم مربی آقای تفتیان و خانم فصیحی در دوران قبل در لانگ لیست اعلام نشده بود به همین دلیل امکان صدور آی‌دی‌کارت و حضورشان در دهکده وجود ندارد اما این امکان از طریق کمیته ملی المپیک فراهم شد که برای مربی آقای تفتیان آی‌دی کارت روزانه صادر شود تا کنار این ورزشکار باشد.

 سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در مورد وضعیت سرپرست تیم ایران در المپیک بیان کرد: نام سرپرست هم باید در لیست قبلی اعلام می‌شد. با این حال کمیته ملی المپیک به آقای حدادی پیشنهاد داد که همراه تیم برود اما آقای حدادی گفت لازم نیست و تهران باشم بیشتر می‌توانم به دوومیدانی کمک کنم. سرپرست جایگزین هم نداریم.

او در مورد شرایط آمادگی دوندگان ایران پیش از شروع المپیک گفت: با توجه به رکوردهای ورزشکارانمان بستگی دارد در چه گروهی قرار بگیرند و شرایط مسابقه چگونه باشد. امید ما این است که در خصوص ارتقاء رکورد ملی اتفاقات خوبی بیفتد.

انتهای پیام  

نظر شما