شناسهٔ خبر: 67666194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تامین آب آشامیدنی، مطالبه جدی مردم بنستان دنا

یاسوج - ایرنا - شماری از اهالی روستای بنستان شهرستان دنا روز یکشنبه با حضور مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه جدی مسئولان نسبت به تامین آب آشامیدنی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جمعی از اهالی روستای بنستان شهرستان دنا روز یکشنبه با تجمع در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به قطعی مکرر آب آشامیدنی گلایه داشتند و خواستار رسیدگی بهتر مسئولان در این راستا شدند.

علی محمد روستا معاون عمرانی استاندرای کهگیلویه وبویراحمد با حضور در بین اهالی روستا قول مساعد برای بررسی مشکل اهالی روستای بنستان را داد.

وی در نشستی با تعدادی از اهالی بنستان تاکید کرد که در اسرع وقت و با مدیران آبفای استان و شهرستان با حضور میدانی در منطقه نسبت به رفع این مشکل اقدام خواهد کرد.

او گفت: بر اساس گزارشی که از آب و فاضلاب دریافت کردیم: قطعی های مکرر و افت فشار آب به دلیل برخی تعمیرات و رفع خرابی ها و فرسودگی شبکه های توزیع آب در این روستا است که مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال نیز برای پروژه ابرسانی به این روستا و منطقه سادات محمودی نیز اختصاص یافته است.

روستای بنستان از توابع شهرستان دنا در ۵۵ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد که جمعیت این روستا با ۴۵۰ خانوار بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر است.

نظر شما