شناسهٔ خبر: 67666159 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده نیروی هوایی ارتش:دشمن دنبال تحریف ارزش‌های دینی و اسلامی است

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به درس های قیام عاشورا گفت: امروز دشمن به دنبال تحریف ارزش‌های دینی و اسلامی است و برای این موضوع نیز سرمایه‌گذاری بسیاری انجام داده و سعی در دور کردن نسل جوان از اسلام ناب محمدی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و دست اندرکاران برگزاری اردوگاه‌های تابستانه دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری با توجه به همزمانی روز تاسوعا و عاشورا با زمان برگزاری این اردو ها گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان یکی از مهمترین ابعاد شعور حسینی است و توطئه های دشمنان علیه ملت ایران نتوانسته ذره‌ای از انگیزه‌های عاشورایی این ملت را تضعیف کند.
امیر سرتیپ واحدی تاکید کرد: امروز دشمن به دنبال تحریف ارزش‌های دینی و اسلامی است و برای این موضوع نیز سرمایه‌گذاری بسیاری انجام داده و سعی در دور کردن نسل جوان از اسلام ناب محمدی دارد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه آزادگی، مقاومت، ولایتمداری، ایثار و شجاعت از مهمترین درس‌های قیام عاشورا است، تصریح کرد: امروز باید بیش از هر زمان دیگری فرهنگ عاشورایی و ارزش های آن را برای دانشجویان شرح دهیم.
وی تقویت روح استکبارستیزی، بصیرت افزایی و تزکیه نفس را از اهداف مهم برگزاری مجالس عزاداری امام حسین (ع) برشمرد و افزود: با حضور پرشور دانشجویان در این مراسم ها، امیدواریم که در آینده بتوانیم افسرانی انقلابی و در تراز جامعه اسلامی تحویل نیروی هوایی ارتش بدهیم.

انتهای پیام

نظر شما