شناسهٔ خبر: 67666073 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری اردوی کتابخوانی دانش‌آموزی «بر فراز قله‌های دانایی»

تهران- ایرنا- سرپرست موسسه آموزش، مهارت و پرورش علوی با تشریح جزئیات برگزاری اردوی کتابخوانی «بر فراز قله‌های دانایی» گفت: این رویداد در ۲ بخش پسران و دختران در 6 استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سیدمحمد بطحایی درباره برگزاری اردوهای کتابخوانی برفراز قله‌های دانایی توضیح داد: اردوی فرهنگی آموزشی ترویج فرهنگ کتابخوانی بر فراز قله‌های دانایی با حضور نوجوانان و مربیان منتخب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این اردو در ۲ بخش دختران و پسران ۶ استان برگزار خواهد شد، افزود: این استان ها شامل سیستان و بلوچستان، گلستان، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شهر تهران است.

بطحایی ادامه داد: اردوی بر فراز قله های دانایی در بخش پسران از تاریخ ۳۰ تیر تا ۳ مرداد و در بخش دختران از تاریخ ۸ تا ۱۲ مرداد در مجموعه فرهنگی آموزشی و اردویی امام خمینی (ره) لواسان برگزار می شود.

وی از جمله برنامه های جانبی این اردو را در قالب کارگاه های آموزشی کتابشناسی و کتابخوانی، دیدار با نویسندگان و پدیدآورندگان، بازدید از فرایندهای چاپ و تولید کتاب در مجموعه های فرهنگی، بازدید از مراکز فرهنگی آموزشی پایتخت، نگارش کتاب گروهی و انفرادی و تالیف اولین کتاب من، جنگ شبانه و گردهمایی های فرهنگی، نمایشگاه دست سازه ها و فرآورده های نوجوانان و مربیان بیان کرد.

نظر شما