شناسهٔ خبر: 67666012 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

تبریک حوزه علمیه آذربایجان شرقی به امام جمعه جدید تبریز

حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای مطهری اصل

نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه معزز تبریز

سلام علیکم

انتصاب شایسته و بجای جنابعالی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات جنابعالی را در این منصب بسیار باارزش و مهم مسألت می‌نمایم و از محضر مبارک امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای متع الله المسلمین بطول بقائه الشریف در انتخاب و انتصاب یکی از فرزندان حوزه و ایثارگر و فرهیخته و از یاران نزدیک سومین شهید محراب حضرت آیت الله سید محمد علی آل هاشم به نمایندگی معظم له سپاسگزاریم.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و نام نیک و جاودان نماینده محترم و معتبر ولی فقیه مرحوم شهید بزرگوار آیت الله آقای حاج سید محمد علی آل هاشم، برای جنابعالی مزید عزت و توفیق داشته و همکاری اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه را در پیشبرد اهداف مستطابعالی و تحقق منویات مقام عظمای ولایت اعلام می‌داریم.

مدیران، معاونان، اساتید، کادر و طلاب حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

نظر شما