شناسهٔ خبر: 67665996 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ثبت‌نام بیش از ۲۴۰۰ گیلانی برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی ثبت‌نام بیش از ۲۴۰۰ گیلانی برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی

سخنگوی ستاد اربعین گیلان از ثبت نام حدود ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در سامانه سماح برای شرکت در همایش بزرگ اربعین خبر داد و گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۸۱ نفر اقدام به پرداخت هزینه سفر کردند و ثبت نامشان نهایی شده است.

صاحب‌خبر -

محمد احمدی ادیب، سخنگوی ستاد اربعین گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شکل‌گیری ستاد هماهنگی اربعین در شهرستان‌های گیلان اظهار کرد: این ستاد برای برگزاری هرچه بهتر همایش بزرگ اربعین حسینی در شهرستان‌ها شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه گیلانی‌ها پرچمدار برگزاری اجتماع اربعین در کربلا هستند، گفت: گیلانی‌ها آماده برپایی محافل ویژه اربعین است.

احمدی ادیب با اشاره به پای کار بودن تمامی دستگاه‌های عضو ستاد اربعین گیلان بیان کرد: تهیه اقلام مورد نیاز و فراهم‌سازی مقدمات پذیرایی و اسکان از زوار مورد توجه است.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با اشاره به عملکرد مثبت و مطلوب ستاد اربعین گیلان در سال گذشته تصریح کرد: با حمایت‌های استاندار گیلان و همراهی مسؤولان استان سال گذشته تجربه خوبی در ستاد اربعین به ثبت رسید و در سال‌جاری نیز به دنبال رفع نواقص و ارائه عملکرد بهتر هستیم. 

وی از ثبت‌نام حدود ۲۴۰۰ نفر در سامانه سماح برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین خبر داد و گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۸۱ نفر اقدام به پرداخت هزینه سفر کردند و ثبت‌نامشان نهایی شده است.

 

نظر شما