شناسهٔ خبر: 67665690 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

پایان عملیات حج تمتع ۴۰۳ با انتقال ۸۶.۷ هزار زائر - اکونیوز

اقتصاد ایران: مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از پایان عملیات بزرگ حج تمتع امسال خبر داد و گفت: میانگین تاخیرات رفت و برگشت پروازهای حج ۴۰ دقیقه بود.

صاحب‌خبر -
- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شمس‌الدین فرزادی پور با تسلیت و تعزیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، یادآور شد: عملیات حج تمتع از 24  اردیبهشت امسال آغاز شد و با انجام آخرین پرواز در بامداد روز یکشنبه در تاریخ 23 تیر ماه 1403 با انتقال 86 هزار و 700 نفر از حجاج از 21 فرودگاه کشور به پایان رسید.

وی با بیان این‌که  خدا را شاکریم در این سال شاهد یکی از آرامترین و منظم ترین عملیات حج تمتع در کشور بودیم،‌افزود:‌ میانگین تاخیرات رفت و برگشت حج 40 دقیقه بود که رکورد جدیدی در میزان کمترین تاخیر در انجام پروازهای حج در سال های گذشته بود. این دستاور حاصل تلاش همه دست اندرکاران عملیات بزرگ حج تمتع است.

وی تاکید کرد: بر خود لازم می‌دانم از همه عزیزان در سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان حج و زیارت، شرکت فرودگاه های کشور، شهر فرودگاهی حضرت امام (ره)، پلیس فرودگاه، سپاه امنیت هواپیمایی، هواپیمایی آسمان و شرکت هواپیمای آوا ایر که در انجام عملیات برگشت به ما کمک کردند تشکر و سپاسگزاری کنم.

مدیرعامل ایران ایر بیان کرد: همچنین برای حجاج عزیزمان حجی مقبول آرزومندم و برای همکاران عزیزم در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و همه همراهان که در سایر بخش‌ها در مسیر اجرای این عملیات بزرگ در کنار ما بودند و به ما کمک کردند اجر و پاداش الهی خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما