شناسهٔ خبر: 67665667 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اقامه عزا در رادیو با «عشق است و آتش و خون»/ با امام حسین(ع) حرف بزن

تهران- ایرنا- تهیه‌کننده «عشق است و آتش و خون» گفت: این برنامه رادیویی به نقش امام حسین (ع) در دفاع از حق و عدالت می‌پردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی معاونت صدا، چند سالی است در ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، رادیو ایران حسینیه‌ای با نام «عشق است و آتش و خون» مهیا می‌کند.

این برنامه با نگاهی پژوهشی به فرهنگ پیشرو عاشورا از منظر قرآنی و با استفاده از آثار عاشورایی در عرصه‌صدا می‌کوشد تا با عزاداران حسینی، به اقامه عزا و بزرگداشت مقام شهیدان بپردازد.

تهیه‌کننده این برنامه گفت: تبیین موضوعات رویداد بزرگ شکل گیری تاسوعا و عاشورا حسینی، نقش امام حسین(ع) در دفاع از حق و عدالت، پرداختن به مقوله امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام حسین(ع) تا روز شهادت ایشان و یاران وفادارشان از بخش های مختلف این ویژه برنامه رادیویی است.

حسین معصومی ادامه داد: در این میان صحبت ها و واگویه های مردم تحت عنوان «با امام حسین(ع) حرف بزن» نیز از بخش های شنیدنی این برنامه است.

«عشق است و آتش و خون» به تهیه کنندگی حسین معصومی، اجرای حامد نجم الهدی و مهرناز فقیهی و با حضور حجت‌الاسلام علی آقا بابا تا ۲۹ تیر ساعت ۱۷:۱۵ از رادیو ایران پخش می شود.

نظر شما