شناسهٔ خبر: 67665620 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با تشخیص سرمربی جدید؛

بازیکن جدید پرسپولیس از مراکش می‌آید/ توافق برای قرارداد سه ساله

میثم احمدی

طبق اعلام رسانه های عربی، «أیوب العملود» بازیکن ۳۰ ساله مراکشی با پرسپولیس به توافق رسیده است و به زودی به این تیم خواهم پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از حضور «خوان کارلوس گاریدو» به عنوان سرمربی، قصد دارد در فصل جدید با جذب بازیکنان مدنظر خود بتواند قهرمانی فصل گذشته را تکرار کند.

«ایوب العملود» بازیکن ۳۰ ساله مراکشی یکی از گزینه هایی است که گفته می شود مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار دارد و رسانه «البطوله» مراکش از توافق ۳ ساله این بازیکن با سرخپوشان تهرانی خبر داده است.

پایگاه خبری «eremnews» هم اعلام کرده است که قرارداد این بازیکن با تیم «الوداد» مراکش به پایان رسیده است و علی رغم درخواست این تیم، تمایلی به تمدید قرارداد نداشته است.

به گفته این رسانه، «نهضت برکان»، «الجیش الملکی» و همچنین «الزمالک» مصر تیم هایی هستند که خواستار این بازیکن شده اند اما او از این پیشنهادات چشم پوشی کرده است.

مسوولان باشگاه پرسپولیس به درخواست مربی جدید اسپانیایی خود، خوان کارلوس گاریدو، که بر جذب ایوب العملود اصرار داشت، پاسخ مثبت دادند و این بازیکن را با قراردادی به مدت سه سال به تیم خود اضافه کردند.

نظر شما