شناسهٔ خبر: 67665536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان اطراف حرم رضوی در تاسوعا و عاشورا

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از آماده‌باش و خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا با حداکثر ظرفیت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احسان نجاری مقدم در جمع خبرنگاران گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی 1500 نیروی خدمات شهری به صورت 24 ساعته پیرامون حرم مطهر رضوی فعالیت خواهند داشت و ماشین‌آلات و تجهیزات در محورهای منتهی به حرم و هسته مرکزی شهر آماده‌باش هستند و به عزاداران حسینی خدمت‌رسانی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه خدمات شهری شهرداری مشهد به صورت شبانه‌روزی به شهروندان ارائه خدمت دارد، ادامه داد: در این ایام علاوه بر آماده باش 100 درصدی نیروهای خدمات شهری، ماشین‌آلات تخصصی خدمات شهری از جمله حمل پسماند سنگین و نیمه‌سنگین، جاروب مکانیزه، تانکر و... به تعداد 40 دستگاه نیز آماده‌باش خواهند بود.

نجاری مقدم خاطرنشان کرد: فعالیت 100 درصد نیروهای رفع سد معبر در قالب اکیپ‌های خودرویی و موتوری، راهبری و نظارت بر جمع‌آوری زباله در شهر، اعزام پاکبان و نیروی رفع سدمعبر از مناطق معین به مناطق 7، 8 و ثامن، فعالیت خودرو مه‌پاش در محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی از دیگر اقدامات شهرداری مشهد در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد اضافه کرد: بیش از 800 چشمه سرویس بهداشتی در اطراف حرم فعال است، از تمامی سرویس‌های بهداشتی محورهای منتهی به حرم مطهر بازدید و نواقص احتمالی رفع شده است، همچنین وضوخانه‌های سیار برای دسترسی آسان عزاداران در مناطق 2، 3، 8 و ثامن نصب شده است.

وی گفت: اکران متن تسلیت دهه اول محرم در 430 المان خورشیدی سطح شهر، تغییر رنگ آذین‌بندی‌های‌ شهر به طول 50 هزار متر و تعویض پرچم پل‌ها و میادین به طول یک هزار و 116 متر اقدامات انجام شده در دهه اول محرم است.

انتهای پیام/282

نظر شما