شناسهٔ خبر: 67665534 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

واکنش اوباما به ترور نافرجام ترامپ

رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، تلاش برای ترور «دونالد ترامپ» نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا را محکوم کرد و برای او آرزوی بهبودی سریع کرد.

صاحب‌خبر -
واکنش اوباما به ترور نافرجام ترامپ
کد خبر: 667269
|
۱۴۰۳/۰۴/۲۴ ۱۱:۴۶:۴۸

«باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، تلاش برای ترور «دونالد ترامپ» نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا را محکوم کرد و برای او آرزوی بهبودی سریع کرد.

به گزارش شفقنا، وبگاه آرتی عربی نوشت؛ «اوباما در سکوی “X” نوشت که در دموکراسی ما جایی برای خشونت سیاسی وجود ندارد و اگرچه ما هنوز دقیقاً نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است، اکنون باید آرامش خود را حفظ کنیم چرا که رئیس جمهور سابق ترامپ آسیبی ندیده است».

بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکایی، ترامپ در حالی که قبل از یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا سخنرانی می‌کرد، مورد سوءقصد قرار گرفت.

یک کلیپ ویدیویی لحظه تلاش برای ترور ترامپ را لحظاتی پس از آن که او در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا روی صحنه رفت و در آنجا توسط سرویس مخفی اسکورت می‌شد در حالی که خون از صورتش جاری شد را مستند کرد.

سخنگوی ترامپ گفت که وضعیت رئیس جمهور سابق “خوب” است، در حالی که سرویس مخفی گفت که او در امان است.

ترامپ نیز در شبکه های اجتماعی تأیید کرد که به «قسمت بالای گوش راستش» شلیک شده است.

کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از حادثه تیراندازی در گردهمایی رئیس جمهور سابق آمریکا در باتلر، پنسیلوانیا با دونالد ترامپ صحبت کرد.

نظر شما