شناسهٔ خبر: 67665532 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

میرتاج‌الدینی: حضور ۵۰ درصدی مردم در انتخابات دشمنان را نابود کرد

امیررضا قشقایی

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت:رهبر انقلاب همواره بر حضور مردم در عرصه های سیاسی و انتخابی کشور تاکید داشته‌اند؛ چرا که شکل و کالبد نظام مردم هستند و روح حاکم بر آن اسلامیت است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و فعال سیاسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اهمیت مشارکت در انتخابات در نگاه رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی نظامی مردمی است و ارکان آن جمهوری و اسلامیت است. در حقیقت جمهوریت نظام جمهوری اسلامی را مردم نشان می‌دهند که تفکر امام راحل ( ره) بوده است. از سوی دیگر انقلاب اسلامی مردمی و نظام اسلامی نیز بر پایه مردم استوار شده است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب نیز همواره بر حضور مردم در عرصه های سیاسی و انتخابی کشور تاکید داشته اند. چرا که شکل و کالبد نظام مردم هستند و روح حاکم بر آن اسلامیت است.مقام معظم رهبری برای مردم سالاری دینی اهمیتی ویژه ای قائل شده‌اند. از طرفی انتخابات یکی از نمادهای مهم مردم سالاری در  کشور است و جمهوریت نظام را نشان می‌دهد.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در این دوره از انتخابات بر مشارکت حداکثری تاکید داشتند و کاندیداها نیز در این راستا تلاش کردند. همچنین دیدیم که علی رغم مشکلات اقتصادی و هجمه های رسانه ای اما مردم شریف ایران مشارکت ۵۰ درصدی را در انتخابات به عمل آوردند. البته با عنایت به این نکته که انتخاباتی اضطراری برگزار می‌کردیم و اگر مانند انتخابات دیگر از شش ماه قبل آماده سازی جامعه را انجام میدادیم، قطعا حضور بهتری از مردم را شاهد می‌بودیم. بنابراین حضور ۵۰ درصدی مردم در انتخابات اخیر  فوق العاده بود و نقشه دشمنان برای به زیر سوال بردن هویت و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را نابود کرد.

انتهای پیام

نظر شما