شناسهٔ خبر: 67665480 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

فروش ۸۳ درصدی محصولات توسعه آهن و فولاد گل گهر

توسعه آهن و فولاد گل گهر در ۶ قراردادی که به معامله ختم شد به میزان درآمد ۶۱۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان دست پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

بورس نیوز:

توسعه آهن و فولاد گل گهر از ابتدای تیرماه تا پایان روز بیست و سوم همین ماه که آمار معاملات این شرکت فولادی مورد بررسی قرار گرفت در ۶ تاریخ دوم، چهارم، نهم، شانزدهم، نوزدهم و بیست وسوم ماه محصولات خود را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد. توسعه آهن و فولاد گل گهر در این بازه زمانی با تک محصول خود پای به معاملات بورس کالا گذاشت.

محصولی که توسعه آهن و فولاد گل گهر در تیرماه مورد عرضه قرار داد مربوط به آهن اسفنجی بود. این محصول به صورت نقد (مچینگ) به فروش رسید. این شرکت فولادی از ابتدای تیرماه ۵۸ هزارتن از محصولات خود را به عرضه گذاشت.

مجموع تقاضایی که برای محصول آهن اسفنجی توسعه آهن و فولاد گل گهر به ثبت رسید برابر با با ۴۹ هزار و ۱۰۰ تن بود و همچنین مقدار کالایی که در نتیجه به انعقاد قرارداد ختم شد نیز برابر با ۴۸ هزار و ۳۰۰ تن بود به این معنا که ۸۳ درصد از محصولاتی که در بورس کالا عرضه شد، به فروش رسید.

توسعه آهن و فولاد گل گهر در ۶ قراردادی که به معامله ختم شد به میزان درآمد ۶۱۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان دست پیدا کرد که بیشترین میزان درآمد حاصل شده از قرارداد تاریخ شانزدهم تیرماه بود که ۷ هزارتن از آهن اسفنجی به فروش رسید.

عملکرد این شرکت فولادی از اردیبهشت ماه نشان داده است که در اواخر ماه با عرضه و تقاضای سنگین روبه‌رو خواهد بود و رویه خود را در طول ماه عوض خواهد کرد. در تاریخ بیست و پنجم اردیبهشت ماه با حجم معامله ۲۴۰ هزارتن و در تاریخ بیست و نهم خردادماه نیز ۲۴۵ هزارتن از محصول آهن اسفنجی مورد معامله قرار گرفت و این انتظار می‌رود تا در تیرماه نیز این روند از سوی توسعه آهن و فولاد گل گهر ادامه پیدا کند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :

نظر شما