شناسهٔ خبر: 67665433 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

برگزاری هفته بهزیستی از ۳۰ تیر تا ۵ مرداد ماه با شعار نهضت حسینی؛ خدمت مردمی

مشاور امور فرابخشی و ارتباطات سازمان بهزیستی کشور از برگزاری گرامی داشت هفته بهزیستی از ۳۰ تیر تا ۵ مرداد ماه سال جاری با شعار نهضت حسینی؛ خدمت مردمی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، مصطفی بابایی با بیان اینکه بهزیستی در دولت سیزدهم ۴ شعار مردمی سازی، شفافیت، کارایی و هوشمند سازی را در برنامه های خود دنبال کرد، گفت: عناوین روزهای این هفته به ترتیب بهزیستی و خدمات فراگیر، بهزیستی و ظرفیت سازی اجتماعی، بهزیستی، توانبخشی و توانمندسازی، بهزیستی و هوشمندسازی خدمات، بهزیستی و سلامت اجتماعی، بهزیستی، حمایتگری و تحکیم خانواده و بهزیستی،شفافیت و پاسخگویی نام گذاری شده است.

وی با اعلام اینکه برنامه های متنوعی در این ایام در سراسر برگزار خواهد شد، تشریح کرد: افتتاح همزمان ۵ هزار پروژه که شامل برنامه ی اشتغالزایی، واگذاری ۲ هزار و ۶۴۲ مسکن و افتتاح مراکز و برنامه های اشتغالزایی به صورت متمرکز و از طریق ویدئو کنفرانس در سراسر کشور است.

بابایی افزود: حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در قالب رویداد ظرفیت سازی اجتماعی و دیدار صمیمی با جامعه هدف در ۵۰۰ محله هدف از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

مشاور امور فرابخشی و ارتباطات سازمان بهزیستی کشور گفت: رونمایی از سامانه جامع سازمان بهزیستی کشور و رونمایی از فاز اول سامانه اشتغال کشور در این هفته انجام خواهد شد.

نظر شما