شناسهٔ خبر: 67665281 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پرسپولیس قیمت آخر عبدالکریم حسن را به العربی اعلام کرد

عبدالکریم حسن با پرسپولیس قرارداد دارد اما باشگاه‌های الوکره و العربی قطر خواهان به خدمت گرفتن او شدند که در این میان نرخ بالای باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایت نامه این ستاره قطری، الوکره را از جذب عبدالکریم حسن منصرف کرد اما العربی به نامه نگاری ادامه داد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبر ورزشی: چانه‌زنی‌های پرسپولیس و مشتریان قطری عبدالکریم حسن به ایستگاه پایانی رسید.

باشگاه پرسپولیس نامه آخر را برای باشگاه العربی قطر فرستاد و اگر پاسخ قطری‌ها منفی باشد، باشگاه عبدالکریم حسن را برای شرکت در تمرین به تهران فرا می‌خواند.

عبدالکریم حسن با پرسپولیس قرارداد دارد، اما باشگاه‌های الوکره و العربی قطر خواهان به خدمت گرفتن او شدند که در این میان نرخ بالای باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایت نامه این ستاره قطری، الوکره را از جذب عبدالکریم حسن منصرف کرد، اما العربی به نامه نگاری ادامه داد.

العربی ابتدا ۳۰۰ هزار دلار و سپس ۵۰۰ هزار دلار برای خرید حسن پیشنهاد کرد و پرسپولیس هم که رقم اولیه‌اش ۲ میلیون دلار بود، پس از آن که قطری‌ها حاضر به معاوضه عمر السوما و عبدالکریم حسن نشدند، نرخ صدور رضایت نامه را یک و نیم میلیون دلار اعلام کرد.

طبق آخرین خبر رسیده، ۸۰۰ هزار دلار نرخ نهایی العربی است و پرسپولیس هم در جواب اعلام کرده پایین‌ترین نرخی که می‌تواند به العربی اعلام کند یک میلیون دلار است آن هم به شرطی که باشگاه قطری بپذیرد علاوه بر این پول، یک اردوی رایگان ۷ روزه در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران میزبان پرسپولیس باشد و در دوحه از سرخپوشان پذیرایی کند.

به گفته یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس، اگر باشگاه العربی این قیمت و شرط برپایی اردوی رایگان را بپذیرد، پرسپولیس مجوز انتقال عبدالکریم حسن را صادر خواهد کرد و در غیر این صورت، عبدالکریم حسن را برای شرکت در تمرین پرسپولیس به تهران احضار خواهد کرد و پرونده انتقال این بازیکن قطری را می‌بندد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما