شناسهٔ خبر: 67665126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خدمت‌رسانی رایگان پزشکان به عشایر زادگاه سردار شهید موسوی

همزمان با برگزاری یادواره شهدای خدمت در زادگاه سردار شهید سیدمهدی موسوی در منطقه موگویی از شهرستان کوهرنگ، خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی و درمانی به عشایر و اهالی این منطقه ارائه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، کاظم کبیری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به برگزاری یادواره شهدای خدمت در روستای صالح کوتاه(زادگاه سردار شهید سیدمهدی موسوی سرتیم حفاظت رئیس جمهور شهید) واقع در منطقه موگویی شهرستان کوهرنگ، که با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز همراه بود، گروه‌های آموزشی، بهداشتی،درمانی عمومی و تخصصی شهید دکتر رهنمون از تاریخ 20 الی 21 تیرماه در منطقه حضور یافته و به نیابت از شهید جمهور اقدام به ارائه خدمات تخصصی رایگان کردند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه استان چهارمحال و بختیاری افزود: در این اعزام، خدمات مختلف شامل ویزیت و معاینه توسط پزشک عمومی به تعداد 132 نفر، ویزیت و معاینه توسط پزشک متخصص زنان و مامایی به تعداد 45 نفر، ویزیت و معاینه توسط پزشک متخصص چشم پزشکی به تعداد 52 نفر ارائه شد.

وی ادامه داد: ویزیت و معاینه توسط پزشک متخصص اطفال به تعداد 64 نفر، ویزیت معاینه و ارائه خدمات توسط دندانپزشک به تعداد 71 نفر از دیگر خدمات ارائه شده در مدت زمان حضور گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی در منطقه موگویی بود.

کبیری خاطرنشان کرد: داروی رایگان، بسته های بهداشتی و تجهیزات مصرفی دندانپزشکی و ارائه آموزش‌های بهداشتی و اقناع عمومی به فرزندآوری برای 112 نفر از دیگر خدمات گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی در این اعزام به شمار می‌رود.

وی گفت: در مجموع ارزش ریالی خدمات ارائه شده به اهالی منطقه موگویی طی دو روز حضور گروه‌های آموزشی، بهداشتی،درمانی عمومی و تخصصی شهید دکتر رهنمون در منطقه موگویی بالغ بر یک میلیارد و 801 میلیون و 480هزار ریال بوده که به صورت رایگان تقدیم اهالی شد.

انتهای پیام/7549

نظر شما