شناسهٔ خبر: 67665010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

افزایش حجم تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان زنجان

رئیس پلیس‌راه استان زنجان: با توجه به برگزاری مراسم دسته حسینیه اعظم زنجان در این روز و ورود عزاداران برای شرکت در این مراسم از صبح امروز حجم ترافیک در همه محور‌های مواصلاتی استان افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به افزایش حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان از رانندگان درخواست کرد با رعایت قوانین سلامت خود و سرنشینان خودرو را تضمین کنند.

سرهنگ محمدحسن خلجی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن یوم‌العباس و هشتم محرم، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم دسته حسینیه اعظم زنجان در این روز و ورود عزاداران برای شرکت در این مراسم از صبح امروز حجم ترافیک در همه محورهای مواصلاتی استان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تردد خودروها انتظار داریم رانندگان با حوصله بیشتری رانندگی کرده و با رعایت قوانین در صورت خستگی حتما استراحت کنند تا شاهد بروز تصادف در این ایام نباشیم چراکه عمده دلیل وقوع حوادث رانندگی خستگی و بی‌ت.جهی رانندگان به مقررات است.

رئیس پلیس‌راه استان زنجانبه بروز حادثه رانندگی در محور اتوبان زنجان به قزوین اشاره کرد و گفت: متاسفانه بی‌توجهی راننده به قوانین باعث واژگونی خودرو سمند و در نتیجه فوت راننده خانم و زخمی شدن سرنشین آن شد. همچنین در محور قیدار نیز واژگونی خودروی شاهین نیز راننده را راهی بیمارستان کرد و هر دو حادثه به دلیل کم‌دقتی راننده‌ها رخ داده است.

خلجی در بخش دیگری با اشاره به آماده‌باش همه نیروها از اعمال محدودیت ترافیکی در محور زنجان به ارمغانخانه در روز عاشورا نیز خبر داد و گفت: در این روز با توجه به حجم ورود خودروها به این شهر برای شرکت در مراسم عزاداری در سه بخش طرح اجرا شده و همچنین از ورود خودروهای سنگین به این شهر خودداری خواهد شد.

نظر شما