شناسهٔ خبر: 67664971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۳ انتصاب جدید در شهرداری کرمانشاه

شهردار کرمانشاه در احکام جداگانه‌ای معاون مالی و اقتصادی و شهرداران مناطق ۵ و ۳ را معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شورای معاونان و مدیران شهرداری امروز _یکشنبه بیست و چهارم تیر_ به ریاست نادر نوروزی شهردار کرمانشاه و با حضور تمام معاونان، مدیران ستادی و مدیران مناطق هشت‌گانه شهرداری در سالن جلسات شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

در نشست امروز علی فتاحی طعنه، نماینده مردم کرمانشاه در شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر کرمانشاه حضور داشتند و بر انضباط مالی و دقت در هزینه بودجه شهرداری کرمانشاه تاکید کرد.

در این جلسه معاونان خدمات شهری، عمرانی و تعدادی از مدیران کل ستادی از جمله مدیرکل درآمد، مدیرکل روابط عمومی، مدیرکل بودجه و مدیر سازمان سیما و منظر و شهرداران مناطق گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسه هفته قبل را ارائه کردند.

در ادامه برومند نامداری مدیرکل بازرسی شهرداری کرمانشاه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورا حسینی گزارشی از طرح جمع آوری سگ‌های ولگرد به شورای مدیران شهرداری ارائه کرد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه نیز ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری محرم و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی به شهرداران مناطق هشت‌گانه، اظهار کرد: تمام اقدامات شهرداری که در سطح شهر انجام می‌شود به اطلاع مردم برسانید تا شهروندان از خدمات شهرداری به صورت دقیق مطلع شوند.

وی مباحثی در خصوص مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی را مطرح کرد و به مدیرکل درآمدی شهرداری مأموریت ویژه داد تا بحث دریافت مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی را به سرانجام برساند.

در پایان این جلسه شهردار کرمانشاه فرهاد تاب زر به عنوان معاون مالی و اقتصادی شهرداری، شهرام عارف‌کیا به عنوان شهردار منطقه ۵ و رضا کرمی به عنوان شهردار منطقه ۳ کرمانشاه معرفی کرد.

سجاد یزدانی، شهردار سابق منطقه ۵ به عنوان معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه و شهرام عارفی کیا شهردار سابق منطقه سه به عنوان شهردار منطقه ۵ معرفی شدند.

در بخش دیگری از جلسه شهردار کرمانشاه توصیه‌های به مدیران جدید اظهار کرد. نشست امروز شورای مدیران شهرداری کرمانشاه ۱۴ مصوبه در حوزه‌های مختلف از جمله درآمدی داشت که به واحدهای مربوطه ابلاغ شد.

نظر شما