شناسهٔ خبر: 67664799 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پایان عملیات حج تمتع سال جاری با انتقال ۸۶ هزار و ۷۰۰ زائر

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در پیامی پایان عملیات بزرگ حج تمتع ۱۴۰۳ را اعلام کرد و گفت: در عملیات سال جاری ۸۶ هزار و ۷۰۰ زائر از ۲۱ فرودگاه کشور منتقل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شمس‌الدین فرزادی‌پور در پیامی ضمن تسلیت و تعزیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خدمت ملت عزیز و شهیدپرور ایران اسلامی و خدا قوت به همکاران نوشت: عملیات انتقال حجاج بیت‌الله‌الحرام پایان پیدا کرد.

وی افزود: این عملیات که از بیست‌وچهارم اردیبهشت شروع شد با انجام آخرین پرواز در بامداد روز یکشنبه در بیست‌وسوم تیر ۱۴۰۳ با انتقال ۸۶ هزار و ۷۰۰ نفر از حجاج از ۲۱ فرودگاه کشور انجام شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل «هما» گفت: خدا را شاکریم در این سال شاهد یکی از آرام‌ترین و منظم‌ترین عملیات حج تمتع در کشور بودیم.

فرزادی‌پور تصریح کرد: میانگین تأخیرات رفت‌وبرگشت حج ۴۰ دقیقه بود که رکورد جدیدی در میزان کم‌ترین تأخیر در انجام پروازهای حج در سال‌های گذشته بود که حاصل تلاش همه دست‌اندرکاران عملیات بزرگ حج تمتع است.

وی بیان کرد: بر خود لازم می‌دانم از همه کسانی که در سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان حج و زیارت، شرکت فرودگاه‌های کشور، شهر فرودگاهی حضرت امام (ره)، پلیس فرودگاه، سپاه امنیت هواپیمایی، هواپیمایی آسمان و شرکت هواپیمای آوا ایر که در انجام عملیات برگشت به ما کمک کردند تشکر و سپاسگزاری کنم و برای حجاج حج مقبول آرزومندم و برای همکاران خود در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و همه همراهان که در سایر بخش‌ها در مسیر اجرای این عملیات بزرگ در کنار ما بودند و به ما کمک کردند اجر و پاداش الهی خواستارم.

نظر شما