شناسهٔ خبر: 67664326 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

پوستر سریال The Penguin منتشر شد

صاحب‌خبر -

در آستانه رویداد کامیک‌کان از پوستر مجموعه تلویزیونی The Penguin برای سرویس استریم مکس رونمایی شده که نمایی از پنگوئن را نمایش داده است.

فیلم The Batman در سال ۲۰۲۲ میلادی موفق شد تا جنبه متفاوت و جدیدی از شهر گاتهام و رویارویی شوالیه تاریکی با جرم و جنایت را به تصویر بکشد که یکی از ویژگی‌های جذاب آن به حضور کالین فارل در قامت شخصیت پنگوئن مربوط شده است که پس از مرگ کارماین فالکون درصدد گسترش قدرت خود بوده تا بتواند به همان ویلن نمادین دنیای کمیک تبدیل شود؛ مسئله‌ای که در مجموعه تلویزیونی مورد انتظار The Penguin شاهد رقم خوردن آن خواهیم بود.

این مجموعه که پس از مدت‌ها تاخیر بالاخره پروسه تولیدش پایان یافته، در رویداد سینماکان امسال و در ماه ژوئن حضور خواهد داشت که به همین مناسب کمپانی برادران وارنر پوستر زیبایی از آن را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید شاهدش باشید.

پوستر سریال The Penguin منتشر شد - گیمفا

امید می‌رود که در این رویداد نه تنها تریلر جدیدی از مجموعه تلویزیونی جنایی The Penguin منتشر شود، بلکه از تاریخ پخش آن بر روی سرویس استریم مکس نیز رونمایی گردد که طرفداران دی‌سی مدت‌های طولانی منتظر خبر آن هستند. اثری که طبق شایعات میزبان حضور مجدد بروس وین با نقش آفرینی رابرت پتینسون خواهد بود که او را برای حضور در فیلم The Batman Part II آماده می‌کند.

منبع: comingsoon

BADMAN

نظر شما