شناسهٔ خبر: 67664232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نمایشگاه «کوچه‌های بی‌پلاک» در کازرون برپا می‌شود

زهرا عسگری

فرمانده سپاه کازرون گفت: همزمان با شام غریبان حسینی و در راستای دومین کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس، نمایشگاه «کوچه‌های بی‌پلاک» در کازرون برپا می‌شود.

صاحب‌خبر -

حسین حیاتی امروز، ۲۴ تیرماه در حاشیه بازدید از تدارکات این نمایشگاه گفت: در این ایام  در گوشه‌ای از شهر سبز سلمان فارسی، دیار ۱۳۰۰ شهید، نوجوانان و جوانانی در نهایت خلوص و در اوج بندگی و در گمنامی مشغول آماده کردن نمایشگاهی برای عاشقان و دلداگان اهل بیت(ع) و شهدا هستند.

وی ادامه داد: صفا و صمیمیت بین خادمین نمایشگاه کوچه‌های بی‌پلاک شامل احترام به بزرگتر، گلایه نکردن از سختی و دشواری کار، تواضع و فروتنی شب‌های نمایشگاه را به شب‌های سراسر نور جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس مبدل ساخته است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تاکید کرد:  دلدادگان و عاشقان شهدا  همه هَمّ و غمشان این است که شعور و شور حسینی را در روز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۳ مصادف با  شام غریبان حسینی،  محرم الحرام ۱۴۴۶ به مدت ۱۰ شب نشان دهند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه کوچه‌های بی‌پلاک به نیت ۱۳۰۰شهید ولایت مدار شهرستان کازرون از سال ۱۳۹۳ به جز ایام کرونا برپا شده است که امسال به همت جوانان ولایت مدار شهرستان کازرون با همکاری همه برخی دستگاه‌ها و نهادها نمایشگاه مذکور در چهار راه شهید مطهری (نطنج) از شب    ۲۶تیرماه همزمان با شام غریبان امام حسین(ع) افتتاح می‌شود.

حیاتی با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه کوچه‌های بی‌پلاک بازدید برای عموم مردم آزاد است، از عموم مردم خداجو و شهید پرور شهرستان کازرون جهت تماشا از نمایشگاه کوچه‌های بی پلاک از تاریخ ۲۶تیرماه  تا چهار مردادماه از ساعت۲۰:۳۰ الی ۲۳:۳۰ دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام

نظر شما