شناسهٔ خبر: 67664205 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اعلام محدوديت ترافيکی در محور قديم قزوين - رشت

رئيس پليس راه استان قزوین با صدور اطلاعيه اي از محدوديت‌هاي ترافيکي از روز دوشنبه 25تير تا جمعه 29 تير ماه در محور قديم "قزوين - رشت" و بالعکس خبر داد. رئيس پليس راه استان قزوین با صدور اطلاعيه اي از محدوديت‌هاي ترافيکي از روز دوشنبه 25تير تا جمعه 29 تير ماه در محور قديم "قزوين - رشت" و بالعکس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ فرهاد ذاکري منش در این باره اظهارداشت: با توجه به تاسوعا و عاشوراي حسيني و در پيش بودن تعطيلات آخر هفته به منظور افزايش ايمني و تسهيل عبور و مرور وسايل نقليه محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي ترافيكي در محورهاي قديم "قزوين - رشت" و بالعکس اعمال مي‌شود.

وي در ادامه گفت: تردد كليه تريلرها و کاميون‌ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 0700 تا 2400 روزهاي دوشنبه و سه شنبه و جمعه 26،25 و 29 تيرماه ماه در محور قديم "قزوين - رشت" و بالعكس ممنوع است.

رئيس پليس راه استان قزوين با تاکيد بر اينکه مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 882555555 (ده خط) به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راههاي كشور و امداد رساني احتمالي به هموطنان عزيز كشورمان ميباشد، تصريح کرد: از رانندگان انواع تريلر، کاميون و کاميونت تقاضا مي شود نسبت به محدوديت هاي اعلام شده توجه نموده و براي اجراي آنها همکاري لازم را با کارکنان پليس راه استان داشته باشند.

انتهای پیام 

 

نظر شما