شناسهٔ خبر: 67664182 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

به تالیف ۲ نویسنده مشهدی؛

کتاب «جنبش همکاری» رهسپار بازار کتاب شد

خراسان‌رضوی - کتاب «جنبش همکاری» به قلم هدا پیروی و صابر هنرمندراد، دریچه‌ای به دنیای فضاهای کار اشتراکی است که به تازگی رهسپار بازار کتاب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، کتاب «جنبش همکاری» به قلم هدا پیروی و صابر هنرمندراد دریچه‌ای به دنیای فضاهای کار اشتراکی است که به عنوان اولین منبع فارسی به بررسی جریان جهانی موسوم به coworking movement و ادبیات مفهومی آن می پردازد.

این کتاب به معرفی مفهوم فضای کار اشتراکی، تاریخچه و اصول اساسی آن همچنین بررسی مدل های گوناگون فضای کار اشتراکی، اصول راه اندازی و مدیریت این فضاها، تجربه کاربری و امکانات استاندارد و ترندهای جهانی این جنبش می پردازد.

علاوه بر این نمونه‌ها عصر کوچ‌نشینی digital nomads دیجیتال نیز در این کتاب مورد بررسی و ارایه قرار گرفته است و برندهای موفق این صنعت در جهان و ایران در این کتاب معرفی و گردآوری شده اند.

‌از جمله فضاهای کار اشتراکی معرفی شده در این کتاب می توان به wework ،spaces ،industrious ،regus در بعد جهانی و کارواریوم، پارادیس هاب، باکس، کارمانا، زاویه، کارمان، هاوش، هفت و هشت، سفید و آبی، فردید، مترمربع، پنجره، مدیا رایز اشاره کرد.

به گزارش ایبنا؛ جنبش همکاری به قلم هدا پیروی و صابر هنرمند راد تالیف شده است و همچنین لاوینیا یاسوب بنیانگذار livit با یادداشتی تحت عنوان «مقدمه ای بر جنبش کار اشتراکی»، تونی باسیگالوپو بنیانگذار newworkcity با یادداشتی تحت عنوان «حدس بزن چی شده؟»، و امیر ناظمی پژوهشگر توسعه در یادداشتی با عنوان «فضای کار اشتراکی به مثابه نهادی برای توسعه»، مقدمه‌های آن را به رشته تحریر درآورده اند.

نظر شما