شناسهٔ خبر: 67664134 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مقایسه ایرلاین فلای پرشیا و ماهان در پرواز عسلویه

آیا هنگام خرید بلیط لحظه آخری عسلویه تهران به این‌که بلیط شما برای کدام ایرلاین است، توجه می‌کنید؟ در این‌مقاله می‌خواهیم شما را با مقایسه ایرلاین فلای پرشیا و ماهان در پرواز عسلویه آشنا کنیم.

صاحب‌خبر -

تبلیغات :::..::....

به نظر شما کدام ایرلاین برای پرواز عسلویه بهتر است؟ آیا هنگام خرید بلیط لحظه آخری عسلویه تهران به این‌که بلیط شما برای کدام ایرلاین است، توجه می‌کنید؟ در این‌مقاله می‌خواهیم شما را با مقایسه ایرلاین فلای پرشیا و ماهان در پرواز عسلویه آشنا کنیم.

معمولا یکی از مهم‌ترین مواردی که مسافران دوست دارند، قبل از سفر درباره آن بدانند امکانات ایرلاین‌های مختلف است. اگر شما انتخاب‌های بیشتری از یک ایرلاین برای مسیر سفر به فرودگاه عسلویه داشته باشید، بهتر است آن‌ها را بررسی و مقایسه کنید. این‌مقایسه به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید و سفر بهتری داشته باشید. ایرلاین‌های فلای پرشیا و ماهان از شرکت‌های هواپیمای معروفی هستند که در مسیر‌های مختلف، مسافران زیادی را جا‌به‌جا می‌کنند.

در پرواز عسلویه شما ممکن است بین انتخاب این‌دو ایرلاین شک کنید و بخواهید بدانید کدام‌یک خدمات بهتری را به شما ارائه می‌دهد. اگر در یکی از هتل های تهران ساکن هستید و قرار است به عسلویه سفر کنید، حتما در فرصت باقی‌مانده تا سفر این‌مطلب را بادقت و کامل مطالعه کنید. برای این‌که بدانید کدام ایرلاین بهتر است و چه فرق‌هایی با هم دارند، ابتدا توضیح مختصری درباره هر‌کدام می‌دهیم.

شرکت هواپیمایی فلای پرشیا

یکی از شرکت‌های هواپیمایی خوب در ایران، شرکت هواپیمایی فلای پرشیا است. پایگاه اصلی این‌شرکت فرودگاه شیراز است. فلای پرشیا یکی از ایرلاین‌های فعال در فرودگاه مجهز و مدرن عسلویه است. ‌ایرلاین از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و امکانات خوبی را برای مسافران فراهم کرده است. فلای پرشیا نسب به بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی دیگر شرکت جوانی است و سعی دارد با ارائه بهترین خدمات، رضایت مسافران خود را جلب کند. ناوگان هواپیمایی ایرلاین فلای پرشیا شامل چهار فروند هواپیما است که سه تا از آن‌ها فعال هستند. سه هواپیما‌ی فعال این ایرلاین، بوئینگ 737 کلاسیک با ظرفیت 140 مسافر هستند.

شرکت هواپیمایی فلای پرشیا

شما برای خرید بلیط‌های ایرلاین فلای پرشیا کافی است بعد از مراجعه به سایت علی بابا نام آن را در لیست بلیط‌های هواپیما تیک بزنید تا فقط بلیط‌های این‌ایرلاین نمایش داده شود. در‌حال‌حاضر فلای پرشیا، فقط پرواز‌های اکونومی دارد و شما اماکن خرید بلیط پرواز‌های فرست کلاس و بیزینس کلاس را از آن ندارید. در قسمت‌های بعد برخی ویژگی‌های پرواز با ایرلاین فلای پرشیا را با پرواز‌های شرکت هواپیمایی قوی و قدیمی ماهان بررسی خواهیم کرد. اگر درباره هتل های تهران تحقیق می‌کنید، بهتر است اطلاعاتی نیز درباره ایرلاین‌ها و خدمات آن‌ها داشته باشید.

شرکت هواپیمایی ماهان

ماهان عنوان اولین ایرلاین خصوصی ایران را به خود اختصاص داده و یکی از فعال‌ترین ایرلاین‌های ایران است. ماهان ایر کار خود را از سال 1371 آغاز کرده و امروز حدود 68 فروند هواپیما در خطوط و مسیر‌های مختلف به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند. ماهان پرواز‌های بین‌المللی زیادی را هم انجام می‌دهد. اگر به یکی از سایت‌های معتبر برای خرید بلیط هواپیما مانند علی بابا مراجعه کنید، برای بسیاری از مسیر‌ها نام ماهان را می‌بینید. اگر بخواهیم لیستی از شرکت‌های هواپیمایی مهم و مجهز ایران نام ببریم، قطعا ماهان یکی از صدر‌نشین‌های این‌لیست خواهد بود. ماهان سعی کرده از خدمات و امکانات روز دنیا استفاده کرده و بهترین امکانات را برای سفر‌های خود ایجاد کند. ناوگان قدرتمند ماهان شما را به سفری آرام و بی‌نظیر دعوت می‌کند. اگر بلیط لحظه آخری عسلویه تهران از ایرلاین ماهان را بیابید، مطمئن خواهید بود فرصتی فوق‌العاده به شما رو کرده است.

شرکت هواپیمایی ماهان

مقایسه و بررسی ویژگی‌های ایرلاین‌های ماهان و فلای پرشیا

در قسمت‌های قبل توضیحاتی درباره ایرلاین‌های فلای پرشیا و ماهان مطرح کردیم. شما با همین توضیحات نیز اطلاعات زیادی را برای مقایسه دو ایرلاین دارید. ممکن است برخی امکانات و خدمات حتی کوچک نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. یکی از اولین مواردی که تفاوت میان این‌دو ایرلاین را مشخص می‌کند، سابقه کاری و تجربه ان‌ها است. فلای پرشیا شرکتی جوان است، اما ماهان به سن خوبی رسیده و تجربه‌های زیادی دارد. البته همیشه سابقه بیشتر به‌معنای بهتر‌بودن نیست. توریست‌ها و مسافران خارجی هواپیمایی ماهان را بیشتر دوست دارند و با آن سفر می‌کنند. احتمالا دلیل این‌موضوع، الگوگیری‌های ماهان از ایرلاین‌های خارجی است. سامانه پیام کوتاه ماهان اطلاعات و اخبار خوبی را با دقت و سرعت عالی به مسافران انتقال می‌دهد. جالب است بدانید مسافران ماهان می‌توانند غذای مخصوص تا 72 ساعت قبل از پرواز سفارش دهند.

فضای کابین‌های ماهان بزرگ است و محیط خوبی را برای رفاه مسافران فراهم کرده است. اگر بلیط لحظه آخری عسلویه تهران با ایرلاین ماهان بیابید، بهتر است سریع آن را رزرو کنید تا از دست نرود. ماهان در سال‌های خدمت خود افتخارات زیادی را کسب کرده است. هواپیمایی فلای پرشیا با شعار "رویایت را به پرواز درآور" سعی کرده امکانات و خدمات خوبی را به مسافران ارائه دهد. محیط کاری سالم، بهترین و بالا‌ترین استاندارد‌های ایمنی و نظارت مستمر از مواردی هستند که ایرلاین فلای پرشیا روی آن‌ها تاکید ویژه‌ای دارد. اگر درباره هتل های تهران در سفر خود تحقیق می‌کنید، بهتر است نکاهی هم به ایرلاین‌های مختلف بیندازید و آن‌ها را بررسی کنید.

نظر شما