شناسهٔ خبر: 67663820 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس و هراز/ محورهای استان گیلان بارانی است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای چالوس و هراز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش آخرین رصد دوربین‌های پلیس، در برخی از محورهای استان گیلان بارش باران گزارش شده است. همچنین در  ارتفاعات محورهای چالوس و فیروزکوه نیز مه گرفتگی مشاهده می‌شود که می‌طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه و صبر و شکیبایی رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی را رعایت کنند. 

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور افزود: از ابتدای صبح امروز با توجه به نزدیکی به ایام تعطیلات، در مسیر جنوب به شمال محور چالوس، حدفاصل سیاه بیشه تا ولی آباد و در محور هراز مسیر جنوب به شمال در محدوده آب اسک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: همچنین ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا و حصارک نیز پرحجم گزارش شده است.

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. 

منبع: ایسنا

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما