شناسهٔ خبر: 67663813 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

مدافع جدید سپاهان به‌زودی پشت پرده‌ها را برملا می‌کند؛

حزباوی به «فرهیختگان»: علت جدایی‌ام از السد واضح بود

حزباوی در گفت‌وگویی کوتاه درباره علت جدایی از السد بدون اشاره به جزئیات و دلایل آن تاکید کرد: «علت این جدایی واضح بود!»

صاحب‌خبر -
حزباوی به «فرهیختگان»: علت جدایی‌ام از السد واضح بود

فرهیختگان: محمدامین حزباوی، ستاره ایرانی السد با اعلام باشگاه قطری به صورت توافقی از این تیم جدا شد. این در شرایطی است که با پیوستن حزباوی به السد زمزمه‌های تغییر تابعیت این بازیکن جوان و آینده‌دار به کشور قطر مطرح شد و این‌طور عنوان شد که السد هماهنگ با فدراسیون این کشور و با همین هدف حزباوی را جذب کرده است.

حزباوی که با قراردادی پنج ساله به السد قطر پیوسته بود تنها یک فصل در این تیم توپ زد و درحالی‌که السدی‌ها می‌توانستند از قبال این بازیکن دست به درآمدزایی خوبی زده و از قبال رضایتنامه یا انتقال قرضی این بازیکن سود خوبی را به جیب بزنند اما در اقدامی مشکوک قرارداد با این مدافع جوان را به صورت توافقی فسخ کردند تا شایعات ارتباط این اقدام با قبول نکردن تابعیت قطری رنگ واقعیت به خود بگیرد.

گفتنی است سال گذشته مباحثی درباره تغییر تابعیت حزباوی وجود داشت که درنهایت این تغییر تابعیت با وجود سپری شدن یک فصل از حضور در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر محقق نشد. این در شرایطی است که شنیده می‌شود با توجه به اینکه حزباوی پیشنهاد تغییر تابعیت را از سوی فدراسیون فوتبال قطر نپذیرفته، مجبور به ترک السد شده است. حزباوی که فصل قبلی در 25 بازی السد را همراهی کرده بود درنهایت راهی سپاهان شد.

حزباوی که اشتیاقی به گفت‌وگو نداشت بعد از اصرارهای خبرنگار «فرهیختگان» در گفت‌وگویی کوتاه با وی درباره علت جدایی از السد بدون اشاره به جزئیات و دلایل آن تاکید کرد: «علت این جدایی واضح بود!» البته حزباوی اعلام کرد در گفت‌وگویی به‌زودی درخصوص موارد مختلف و پشت پرده این مسائل صحبت خواهد کرد. 

نظر شما