شناسهٔ خبر: 67667833 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

دولت با ۱۰۰ میلیارد دلار بدهی به صندوق توسعه ملی به مسعود پزشکیان رسیده است

رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: نبود صدای واحد برای توسعه استان یکی از مشکلات اساسی استان ماست و یکی از عدم موفقیت‌های ما عدم شکل گیری یک کمیسیون هم دل در ادوار گذشته بوده و این صدای واحد باید توسط نمایندگان ما منتقل شود.

صاحب‌خبر -
روزنو :

دولت با ۱۰۰ میلیارد دلار بدهی به صندوق توسعه ملی به مسعود پزشکیان رسیده است

رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در آذربایجان‌غربی گفت: دولت با ۱۰۰ میلیارد دلار بدهی به صندوق توسعه ملی به مسعود پزشکیان رسیده است و در روزهای انتخابات، لشکر رسانه با بیان واقعیت‌ها نقش مهمی در پیروزی ایشان داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، علیرضا رادفر رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در آذربایجان‌غربی در آیین تجلیل از فعالین رسانه‌ای ستاد مرکزی استان گفت: علی‌رغم اینکه نیمی از مردم از صندوق‌های رای دور بودند، دکتر پزشکیان با بیان اینکه، «من صدای بی صدایان خواهم بود» انتخاب شد و باید اذعان کرد که انتخاب ایشان با نقش‌آفرینی و اثرگذاری‌ مجموعه رسانه‌ها و خبرنگاران در فضای حقیقی و مجازی که بهتر است آنها را لشکر رسانه خطاب کنم به موفقیت دست یافت.

وی خطاب به خبرنگاران و فعالین رسانه گفت: شما توانستید صدای مردم را به گوش کاندیدا و بالعکس منعکس کنید و تاثیر شما باعث شد در استان آذربایجان‌غربی در هر دو دوره بیشترین درصد آرا به دکتر پزشکیان داده شود.

رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در آذربایجان‌غربی ادامه داد: «مسعود پزشکیان» یک برندی است که باید از آن استفاده کنیم و چرا که در آینده به همت مردم برای رسیدن به مطالباتمان نیاز خواهیم داشت و از شما عزیزان و زحمتکشان به نوبه خودم متشکرم که با همه تنگناها و مشکلات و موانع پیش رو پیام را به مردم رساندید.

رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در هفته آخر رقابت انتخاباتی، تهدیدها، تخریب ها و تطمیع‌ها صورت گرفت و اما مردم به تشخیص درست خود رای دادند و با اتفاقی که در کشور شکل گرفته ، امیدواریم آن‌چیزی که مردم طلب می‌کنند، به آن دست یابیم.

رادفر اظهار کرد: می‌گویند اسب زین شده به دولت پزشکیان تحویل می‌شود که باید بگوییم بله ای اسب زین شده تورم‌ ۵۲ درصدی را حمل می‌کند و اکنون ۳۰ درصد جمعیت ما زیر خط فقر مطلق و ۴۰ درصد در حال فقیر شدن هستند ضمن اینکه دولت ۱۰۰ میلیارد دلار به صندوق توسعه ملی بدهکار و متاسفانه شاهد کاهش ۱۳۳ درصدی ارزش پول ملی هستیم اما دوستان این اوضاع اسف‌بار را به عنوان اسب زین شده می‌نامند، اسب زین شده اینان بسیار می‌لنگد و به زور می‌شود آنرا حرکت داد.

وی افزود: بعد از این بایستی دولت منتخب خودمان را حمایت کنیم و برای تقویت آن بکوشیم چرا که از همین روزهای آغازین‌ عده‌ای اقلیت اما پر سروصدا برگشته‌اند و می‌خواهند هر روز یک بحران برای دولت ایجاد بکنند و علنا برای ۱۷ میلیون نفر توهین آشکار صورت و در این خصوص هیچ مدعی العمومی ورود نمی‌کند.

رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در آذربایجان‌غربی درخصوص وضعیت استان نیز گفت: استان آذربایجان‌غربی چالش‌های بسیاری را پیش رو دارد و یکی از مهمترین آنها خشک شدن دریاچه ارومیه است ضمن اینکه این استانا حدود ۹۷۰ کیلومتر مرز با ۳ کشور همسایه که به خوبی از آن استفاده نشده است و باید از دولت کمک بگیریم تا این پتانسیل بالفعل شود.

رادفر خاطر نشان کرد: استان آذربایجان‌غربی ۹ پایانه مرزی رسمی دارد و باید برای پیگیری آن در جهت تبدیل استان آذربایجان‌غربی به منطقه آزاد یا شهرهای مرزی به منطقه آزاد به عنوان یک هدف مهم از مزایای آن بهره گرفت ضمن اینکه درآمد سرانه استان ما نصف سرانه کشور بوده و کشاورزی با بهره وری کم از استان ما بصورت بهینه شاهد نبوده و یکی از نکات مهم دیگر داشتن کمترین آزادراه است.

رادفر گفت: ظرفیت معادن در استان آذربایجان‌غربی مغفول مانده و چالش‌های محیط زیستی معادن تکاب برای استان ما رقم خورده درحالیکه بهره‌ای از آن به نفع استان رقم نخورده است.

وی ادامه داد: شاخص آموزش نیز در استان در پایین‌ترین سطح ممکن قرارداد ضمن اینکه استان علی‌رغم داشتن ظرفیت‌های بالا مورد توجهی قرار و بیماری توسعه نیافتگی استان ما را زجر می دهد.

رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: نبود صدای واحد برای توسعه استان یکی از مشکلات اساسی استان ماست و یکی از عدم موفقیت‌های ما عدم شکل گیری یک کمیسیون هم دل در ادوار گذشته بوده و این صدای واحد باید توسط نمایندگان ما منتقل شود.

 

رادفر در خاتمه اظهار کرد: همه این خواسته‌ها شدنی است فقط در صورتی که لشکر رسانه مطالبه گری خود را بصورت واحد داشته باشد.
منبع : خبر آنلاین 

نظر شما